ST4 Nedelandse synth/tracker

damn.. vet.
 
Er ontbreken een aantal moeren bij de knoppen. Die knoppen die ook nog eens bestaan uit lelijke goedkope rommel. De behuizing is amateuristisch en de makers lijken me behoorlijk van de PPD-NOS-school (die denken het allemaal wel zelf te kunnen - zoals de vormgeving bijvoorbeeld).

Lijke me wel een leuk ding om mee te spelen.
 
Er ontbreken een aantal moeren bij de knoppen. Die knoppen die ook nog eens bestaan uit lelijke goedkope rommel. De behuizing is amateuristisch en de makers lijken me behoorlijk van de PPD-NOS-school (die denken het allemaal wel zelf te kunnen - zoals de vormgeving bijvoorbeeld).

Lijke me wel een leuk ding om mee te spelen.

Note that this prototype casing is intentionally over dimensioned for development purposes. The final version will be at least 2 cm lower and at least 6 cm less deep.
 
@torp: Ja:
Een van de kenmerken van PPD-NOS (aandoeningen die net buiten het autismespectrum vallen doch er veel mee te maken hebben) is een focus die vooral op de eigen wereld is gericht. Hierbij worden slechts vertraagd signalen van buiten opgepikt.
PPD-NOS-mensen zijn over het algemeen heel intelligent en dat weten ze. Hierdoor staan ze weinig open voor kritiek. Dat komt het ontwerpproces niet ten goede.
Goed kijken naar de gezichtuitdrukkingen in de video.
Dit allemaal even kort door de bocht gezegd.
 
@torp:
Vaak zijn de dingen heel simpel en hoef je niet ver te zoeken.
Tenminste, als je levenservaring hebt met de hier bedoelde groep.
Dit is geen diskwalificatie. Slechts een constatering.
 
jeez marcmarc, inderddad wel korte bochten :)

Het is een prototype en die gasten komen uit de chiptune scene, ik heb op andere fora al mensen gezien dat ze het mooi vinden, dat het hen doet denken aan een cbm of st case, sidstations etc zien er allemaal zo ongeveer uit. Het is een stijl op zich.

Ik ben ongelofelijk onder de indruk van de mogelijkheden, én de sound. En ik ben géén chiptune fanaat.
 
Ja, gooi er nog een schepje bovenop... :D
Is de hele synth scene niet een beetje PPD-NOS?
 
Zeer leuk idee maar nog niet helemaal overtuigd van de geluidskwaliteit (van de filmpjes die ik gezien heb een behoorlijke ruisbak).
 
@torp:
Vaak zijn de dingen heel simpel en hoef je niet ver te zoeken.
Tenminste, als je levenservaring hebt met de hier bedoelde groep.
Dit is geen diskwalificatie. Slechts een constatering.

Reken je jezelf ook onder die groep Marc? Jouw apparaten hebben ook een unieke look zeg maar.

Ik ga die ST4 eens checken, een dergelijke bak is nieuw voor mij en ik vind het concept met een ingebouwde tracker wel leuk.
 
Dit ziet er heel leuk uit zeg. Lijkt een klein beetje op de OP-1 (maar eigenlijk ook weer niet). Helaas zit ik financieel even krap, maar misschien schaf ik hem later nog aan.
 
Back
Top