Black Friday Deals 2015

Nu m'n hardware synths verkocht zijn ben ik oa op zoek naar een fatsoenlijk midi-keyboard en een andere computer (i5/i7 desktop), maar ik vindt maar weinig hardware met fatsoenlijke korting. Zoals de meeste webshops (Bax) hebben ze alleen bepaalde geselecteerde aanbiedingen, valt me een beetje tegen.
 
Nu m'n hardware synths verkocht zijn ben ik oa op zoek naar een fatsoenlijk midi-keyboard en een andere computer (i5/i7 desktop), maar ik vindt maar weinig hardware met fatsoenlijke korting. Zoals de meeste webshops (Bax) hebben ze alleen bepaalde geselecteerde aanbiedingen, valt me een beetje tegen.

Ik heb gister tig Apple gear en PC spullen voorbij zien komen. 100den euros korting.
Goed zoeken en wie weet vind je vandaag ook nog leuke dingen.
 
haha hier is 't ook gelukt niet te gassen. Dat vieren we deze avond met 't vrouwtje (zonder dat ze 't weet)
 
Heeft iemand bij een van de EU winkels een Vermona Perfourmer MK2 gezien met korting?

Ik denk ik vraag even voor ik er een over het hoofd zie... :)
 
cyber monday

10% korting keymusic

* Voorwaarden:

Korting alleen geldig op maandag 30 november 2015

Korting alleen geldig op artikelen op voorraad.

Korting niet geldig op Outlet-artikelen.

Korting online niet geldig op artikelen van Yamaha, Line 6, Pearl, Shure, Moog, Native Instruments, Latin Percussion, Zildjian, Adam, Roland, Boss, Pioneer, Ibanez, Tama, Behringer, Sennheiser, Neumann, Korg, Marshall, Vox, Fender, Squier, Jackson en Gretsch.

Niet in combinatie met andere kortingsacties of aanbiedingen.
 
cyber monday

10% korting keymusic

Vrijdag was de Prophet 6 desktop nog 1995 euro excl 10% korting, ik heb er 1781 voor betaald, nu staat dezelfde unit voor 2495 excl korting...kan snel gaan met die dollarkoers :D
 
mediamarkt 15 euro op de electrische tandenborstel van braun
 
Back
Top