Neon Trooper - Sunrise

Thnx, goeie tip, heb de compressie op drums wat omhoog gegooid, wat meer attack op de kick en presense van de snare, klinkt nu snappier en geeft het wat meer zelfvertrouwen.
Mierzoet, ik dacht ja why not, íemand moet het doen:)
 
Ik vind die panning in dat "gitaartje" eigenlijk wel goed bedacht. Compositie is eigenlijk wonderschoon, simpel en doeltreffend. Ik zou zelf denk ik de hele boel wat meer aan elkaar proberen te smeren, wat meer glijerig. Voor mij is het nu nog even net iets te gefragmenteerd. EQ dingetje misschien?

Ik zou dit stuk zo onder de aftiteling van een film kunnen horen. Het idee dat alles wel goed komt of zo :).

En er is helemaal niets mis met mierzoet :D.
 
Thanks! 'Wonderschoon'... daar word ik verlegen van hoor :)
Boel aan elkaar smeren... had gekund maar ik vond de 'breaks' wel passen aangezien het eigenlijk maar 1 basloopje is. Steeds een 'schilletje' erbij until the end.

Ik heb de track vervangen door een beter gemixte versie.
 
Ik vind vooral de eerste helft erg fraai. Rustgevend met een ruig randje.

Maar dan de gitaar die halverwege inkomt vind ik dan eigenlijk een stuk minder. Daar zou ik een leuk synth geluidje van maken.
En qua mixage mag het wat minder schel zijn naar mijn mening. Op een gegeven moment lijken alle instrumenten in hetzelfde frequentiegebied te zitten (2-6 kHz).'

:okdan:

En ik zou meer doen met het laatste stuk vanaf 2:24 want dat vind ik ook heel mooi.
 
Zit goed in elkaar! Die tamboerijn opneemt laatst... Heel verzorgd!

Nieuwsgierig naar war er gebeurt als je de gitaar door een ronde synth (Arp Axxe, Kawai 100f oid) inspeelt.
 
Back
Top