jando - stuifzand [extra pikant, extra pit!]

jando

schelpdier
Lid sinds
29 januari 2014
Berichten
1.050
Locatie
IJmuiden


Zoals deelnemers aan de contest die mijn stuifzand track hebben beluisterd vast wel hebben opgemerkt, was ik niet echt tevreden met mijn eigen inzending, omdat 'ie nog wat in de steigers stond eigenlijk. Ik ben er daarom verder mee aan de slag gegaan, en heb geprobeerd wat van de feedback toe te passen.

Deze heeft wat meer tempo, is wat minder houterig, is over het algemeen wat minder braaf en heeft meer pit en meer groove, denk ik.

Ben nu zelf een stuk meer tevreden over het resultaat en ben benieuwd wat jullie ervan denken!
 
Hola Jando,

Ik vind het geslaagd hoor :halleluja

je kan natuurlijk blijven prutsen maar het moet ook eens klaar zijn!
Zelfs bij bekenden kan je wel wat opmerken,
Dus mooi gedaan!

Groeten van Andreos:)
 
Hola Jando,

Ik vind het geslaagd hoor :halleluja

je kan natuurlijk blijven prutsen maar het moet ook eens klaar zijn!
Zelfs bij bekenden kan je wel wat opmerken,
Dus mooi gedaan!

Groeten van Andreos:)
Dank! Ja je hebt gelijk, soms moet het maar gewoon klaar zijn en dan weer dóór :D
 
Inderdaad een verbeterde versie, meer mondgevoel en blijft ook wat meer hangen
Vergeef me nog meer pepertaal.
Ik hoor een eigen stijltje ontstaan en ben benieuwd de volgende
:okdan:
 
Dank voor het luisteren, goed te horen dat het zo beter gewaardeerd wordt. Ja het klopt de contest geeft die extra motivatie om er wat moois van te maken.
 
Verrassend is het eerste dat in mij op komt. Ik geloof dat ik ook je titel begrijp, dat past wel bij dit nummer.
Wel vind ik vanaf 1:42 het stuifzand element wat te overheersend overkomen. Ik weet niet of dat door de reverb komt. Ik denk dat daar nog wel wat te verbeteren valt. Maar verder leuke track.🙃🙏🏻
 
Ja de stuifzand titel komt eigenlijk van wanneer je over het strand loopt als het hard waait, dat er zich dan slangvormige patronen over het zand gaan vormen. Maar neem het vooral niet te serieus ;)

Ja wel mee eens, het wind effect is wellicht wat veel.
 
Back
Top