• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Acoustic Baffles

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Alcje

Ouwe rot
Lid sinds
7 september 2008
Berichten
820
Zoals sommige al weten heb ik ivm gezondheids problemen besloten om te stoppen. Het laatste wat ik nog te koop heb zijn deze baffels. Met deze baffels was het een genot om te werken in mijn ruimte.

De baffels zijn gemaakt van een dik schuim. En voorzien van een framewerk aan de achterkant. Zelf heb ik een super makkelijke montage schuif/hang systeem gemaakt. Zodat je ze ook op schuine wanden etc kunt ophangen. Maar ook in 1 seconde zo weer eraf kunt halen. De stof die eromheen zit is ook hagelnieuw en zit geen vlekje op.

ook kun je ze d.m.v. haken gewoon ophangen aan het plafond. Zoals je ook op een foto kunt zien.

Hang deze in je ruimte en ze absorberen echt alle nare reflecties.

Schrik alleen niet, deze grote platen hebben nieuw bijna 400 euro per stuk gekost. De halve natuurlijk wat minder.

Ik heb 8 stuks van 120 x 120 en 3 stuks van 120 x 60. ook ideaal om in een hoek te plaatsen.

Ik vraag voor deze hele set 1250 euro.

Kan alleen opgehaald worden in Nederland in de buurt van Arnhem.
Versturen is echt geen optie.

baffel1.jpg

baffel2.jpg

baffel3.jpg
 
Miss is voor veel mensen de vraagprijs niet haalbaar. Je mag als mede forummer altijd een goed bod doen!
 
Deze mag op slot. Ze hebben een nieuwe eigenaar gevonden!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top