• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Meerdere Roland TB 303's en Devil Fish te koop?!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Resonance

Turn up the reso!
Lid sinds
30 september 2002
Berichten
4.738
Een van de meest beroemde producties die Roland ooit gemaakt heeft en ondertussen z'n "cult status" wel verdiend heeft. Eigenlijk heeft dit instrument geen verdere descriptie nodig. De liefhebber weet wat het is en dat de prijzen alleen maar stijgen (afgelopen 10 jaar meer dan verdubbeld!).

Wel moet ik erbij vermelden dat het hier om een unieke versie gaat, namelijk met Kenton mod! Deze mod maakt het mogelijk verschillende opties via MIDI>CV aan te sturen.

Dit exemplaar heeft de wel bekende slijtage rondom de cut off en de resonance pots, Verder geeft het knopje om te switchen tussen blokgolf en zaagtand soms een plopje (zelf geen last van maar tijdens live opnames kan het misschien vervelend zijn), dit zal waarschijnlijk aan een vies contactje liggen en is makkelijk op te lossen voor de DIY mensen onder ons. Verder zit er een stukje zilverpapier in het batterijvak zodat de batterijen beter contact houden (ook makkelijk te fixen als je dit niets vind)

Geloof het of niet maar ik heb hier nog een TB staan die nog helemaal mint is en pas geserviced is maar het exemplaar dat ik hier te koop zet klinkt in mijn oren een stuk beter en feller, de andere heb ik puur als verzameling evenals een devilfish, dus wat betreft TB's ook een beetje overcompleet.

Wordt geleverd zonder adapter maar wel een set nieuwe duracel batterijen zodat je meteen aan de slag kan. Gaat weg met nog wat ander spul, reden is om wat geld vrij te maken voor andere dingen zoals mijn auto en mijn gezin, muziek maken heb ik spijtig genoeg al jaren geen tijd meer voor gehad en zal alleen maar minder tijd hebben.

Ophalen en bezorgen is mogelijk. Liefst bestaling per bank. Vrij bieden is toegestaan, niet geschoten is altijd mis maar met losse flodders schieten (onzin biedingen) worden genegeerd.

Aangezien ik een richtprijs moet vermelden: 2100 euro. Dit is dus een richtprijs en de TB zal weg gaan naar de hoogste bieder.

Verder wil ik nog wel overwegen de andere TB's te verkopen, echter niet direct maar echt alleen als ik moet maar richtprijzen daarvoor zijn rond de 2700 en 6500 euro (prijs is mede dankzij import belasting zo duur geworden) en het feit dat ik de Devil Fish heb laten maken van een mint uitziende TB. De Devilfish is ongeveer de 2e of 3e ooit gemaakt met de nieuwe midi in/out en dynamic bank switching en behoort dus tot de laatste generatie en heeft ongeveer alle denkbare opties geinstalleerd. De non kenton TB's zijn optisch en technisch helemaal geserviced waaronder door de legende Robin Whittle zelf.
 

Attachments

  • DSCN1669.jpg
    DSCN1669.jpg
    59 KB · Bekeken: 163
  • DSCN1673.jpg
    DSCN1673.jpg
    52,3 KB · Bekeken: 139
  • DSCN1663.jpg
    DSCN1663.jpg
    69,7 KB · Bekeken: 138
  • DSCN1691.jpg
    DSCN1691.jpg
    34 KB · Bekeken: 142
Nog wat meer fotos van de Devil Fish en de Mint TB. Ik zal een lijstje bijhouden van geinteresseerden en hun biedingen. Mocht ik dan de knoop doorhakken zal ik meteen contact opnemen.
 

Attachments

  • DSCN1638.jpg
    DSCN1638.jpg
    78 KB · Bekeken: 126
  • DSCN1635.jpg
    DSCN1635.jpg
    63,3 KB · Bekeken: 134
  • DSCN1687.jpg
    DSCN1687.jpg
    56,3 KB · Bekeken: 120
  • DSCN1666.jpg
    DSCN1666.jpg
    58,9 KB · Bekeken: 133
Bericht door een moderator:
Welke TB wordt nu aangeboden voor de prijs die je vermeld? En zou je ook voor de overige TB's een richtprijs kunnen vermelden? Alvast dank en succes :)
 
Bericht door een moderator:
Welke TB wordt nu aangeboden voor de prijs die je vermeld? En zou je ook voor de overige TB's een richtprijs kunnen vermelden? Alvast dank en succes :)

Ze worden allemaal aangeboden, de mint en de devil fish heb ik alleen wat minder haast mee en zullen in de loop der tijd verkocht worden aan degene die het meest geboden hebben. De Kenton versie mag echter zo snel mogelijk weg.

Richt prijs per TB had ik al vermeld, dit zijn trouwens enkel richt prijzen om in het gareel te blijven met de regels van SF en niet mijn verwachte verkoop prijs (al zullen ze dat straks wel waard zijn dus qua investering zal je er niet snel op verliezen).

Kenton versie: 2100
Origineel mint: 2700
Devil Fish: 6500

Aangezien de Kenton wel redelijke haast heeft en er niet zo netjes meer uit ziet zal ik deze richt prijs verstellen naar een vraag en schappelijke SF prijs: 1649
Dit is dus de TB die op de eerste 2 fotos in de eerste post als close up te zien is. Eigenlijk niet eens zo slecht vergeleken wat je soms voorbij ziet komen maar duidelijk niet als nieuw meer.

De andere TB's zijn gewoon bieden en de vraag prijs negeren, echter ga ik wel uit van Ebay prijzen, op het moment staan er 2 mint TB's te koop voor zo'n 2500 USD en een beschadigde voor 2300 maar daar komen dan nog invoer rechten overheen mocht je 1 van de TB's van Ebay halen. Heb ze zelf ook via Ebay geregeld dus kan helaas wat dat betreft niet al te veel afwijken van de prijzen die op Ebay staan.
 
De andere TB's zijn gewoon bieden en de vraag prijs negeren.

Bericht door een moderator:
Die vlieger gaat helaas niet op. Uit de richtlijnen voor het plaatsen van advertenties:

"Het is niet toegestaan artikelen per openbaar bod te verkopen".

https://www.synthforum.nl/forums/faq.php?faq=marktplaats#faq_marktplaats_advertenties

Dus hierbij het vriendelijke doch dringende verzoek je advertentie aan te passen. Je kunt dat doen door hieronder een nieuwe tekst te plaatsen. Wij zullen dan bovenstaande posts verwijderen.
 
Beste Dr van Lansberg,

Mijn excuses, Ik heb dan toch de regels niet goed doorgenomen. Ik dacht dat het was toegestaan een richtprijs te vermelden en biedingen te overwegen via prive berichten.

De mint TB mag voor 2399 weg dan.
Kenton voor 1649

De Devil Fish blijft dan nog even staan totdat ik op n minst wat andere gear verkocht heb.

Ik heb ook nog een mint supernova 2 Pro X (48 stemmen expansion) rack in de aanbieding voor 650
En een mint Nord rack 2 incl pcmcia voor 300 patches expansion voor 390
Een uitgebreide Emu 6400 Ultra voor 450
En er zal nog meer bij komen en bij blijven komen, elke keer als ik wat tijd heb probeer ik alles bij elkaar te zoeken en fotos te maken en prijzen onderzoek te doen van hudige waarden.

Als ik alles bij elkaar heb zal ik 1 thread maken en mag de rest gesloten/gewist worden (kan misschien nog wat maandjes duren). Ik zou meteen 1 thread kunnen maken maar na mn eerste thread bleek dat ik de helft van wat ik aanbod al niet eens meer kon terug vinden dus ik voeg liever dingen toe nadat ik ook echt alles bij elkaar heb.
 
Supernova 2 Pro X is gereserveerd en zal verkocht worden nadat ik alle outputs heb nagelopen (verwacht dat deze nog prima zijn).
 
Nord Rack 2 via marktplaats gereserveed, wordt waarschijnlijk vrijdag opgehaald.
 
Nord Rack 2 is vandaag door 2 aardige studenten via marktplaats opgehaald. :verkoght:
Supernova 2 Pro X is vandaag verstuurd naar een SF lid :verkoght:

Voor De kenton heb ik een bod via marktplaats wat aardig bij de vraag prijs in de buurt komt. Het zou natuurlijk wel leuker zijn als deze TB onder de forum leden blijft maar als er hier geen liefhebbers voor zijn dan gaat deze ook maar via marktplaats weg. Overigens wel reacties via SF gehad maar een bod tussen de 1200-1300 kan ik helaas niet accepteren. Ik wacht nog een paar dagen en dan gaat ie pleite als de vraag prijs niet geboden wordt (1649).
 
Devil Fish mag nog even blijven.. De originele mint mag weg voor 2399. Is recentenlijk dus nog geserviced (van binnen en buiten helemaal schoon gemaakt en zwakkere onderdelen vervangen voor nieuwe of betere). Dit is gedaan door een vintage expert: Oscidance
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top