Roland TB-303 Devil Fish

Status
Please reply by conversation.

Appel

Ingeburgerd
Lid sinds
26 december 2011
Berichten
27
Ik zoek naar een TB-303 met Devil Fish mods. Uiteraard in nette staat, en een tasje erbij zou ook wel handig zijn.

De prijs kunnen we het wel over hebben. :)
 
Of een normale TB-303 en dan zou ik ergens moeten kijken waar ik de Devil Fish mod zou kunnen laten uitvoeren.
 
Die had ik gevonden, ja. :) Mod kost dus ongeveer 780 euro.

Maar ik hoop natuurlijk eerder dat iemand een kant-en-klare Devil Fish heeft. :D
 
Ik heb er denk ik een gevonden op Ebay. Even de aanbieder contacteren...
 
2500 euro voor een devilfish is wel erg veel hoor.......maar als je er 1tje wilt en je hebt het geld, doen....
 
Dat is bijna even duur als een 606 die hier wordt aangeboden op het forum. schandalig. :S

Ik wacht nog steeds met smart op de adverteerder.
 
Heb ik nu contact met de adverteerder en kreeg ik zijn mail-adres. Ebay heeft er denk ik '><' van gemaakt. En mijn maximum aantal berichten per dag zijn overschreden.

Ach, hopelijk werkt het om klokslag 12u wel. Krijg er dan een roland tas bij en een midi kabel met 3 din connectors.
 
Heb ik nu contact met de adverteerder en kreeg ik zijn mail-adres. Ebay heeft er denk ik '><' van gemaakt. En mijn maximum aantal berichten per dag zijn overschreden.

Ach, hopelijk werkt het om klokslag 12u wel. Krijg er dan een roland tas bij en een midi kabel met 3 din connectors.

vaag...maximum berichten?
 
Dat wil ik meemaken, als dat tasje voor dat bedrag verkocht wordt zet ik mijn tasje er ook op.

Maw je vind het belachelijk maar als je zelf de ontvanger bent dan ben je zo opertuun om dat bedrag te accepteren?


Hoe Hollands kan je zijn...

=(
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top