Roland TB-303 Devil Fish

Status
Please reply by conversation.
Cadeau :D ze zijn niet gek hoor...... Ze hebben bij de douane gewoon ook taxateurs en experts die perfect weten wat dit spul waard is en hoe het verhandeld wordt.
sterket nog, zou me niks verbazen als ze gewoon ff op ebay gaan zoeken naar een 303 DF verkocht in australie in de week voor het post stempel, zo moelijk is het allemaal niet.
 
Dinsdag brief binnen gehad.


Vooralsnog ziet het er niet echt positief uit. Vandaag komt mijn stiefpa terug uit Finland, die kent mensen in de Douane. En hopelijk kan hij iets voor mij betekenen.
Ik heb trouwens mijn formulier terug gehad. En het formulier dat was meegegeven uit Australië.

Het wordt dus nóg meer wachten.

Ja, dat wordt minimaal een jaar gevangenisstraf voor belastingontduiking :smeris:
 


Even de tekst lezen "Vrijstelling van omzetbelasting kan alleen worden verleend als de uitvoer van de tijdelijk uitgevoerde goederen heeft plaatsgevonden uit Nederland."

Het is logisch dat je het goed wat je gaat uitvoeren eerst bij de Douane moet aanmelden zodat je een bewijs hebt als het weer terug komt in Nederland dat je al een keer belasting hebt betaald. Ook al heb je een factuur vraag eerst aan de Douane of de factuur aan alle voorwaarden voldoet.
Ik ging ooit met mijn bas naar de USA. Toen ik terug kwam liet ik netjes de factuur zien. Stond er niet expliciet op "BTW" met het bijbehorende bedrag. Terwijl ik dat wel betaald had, wat de Douanebeambte ook kon weten, want ik had het in een Nederlandse winkel gekocht. Toen was ik dus de :stupid. Na een half uur zweten en boos zijn kwam gelukkig de melding dat er een "kistvracht" met mensen aan kwam die veel interessanter waren voor de Douane.
Ja, dat wordt minimaal een jaar gevangenisstraf voor belastingontduiking :smeris:


Een jaar is een beetje veel :P maar ze kunnen leuke boetes opleggen bij de Douane. Zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent.

"Overtreding strafbaar
De Douane en andere opsporingsdiensten controleren of u zich aan deze regels houdt. Houdt u zich niet aan deze regels? Dan bent u strafbaar en kunt u worden vervolgd."
Bron: http://www.belastingdienst.nl/wps/w..._via_internet_of_postorder_door_particulieren
 
Ik adviseer je om gewoon eerlijk en naar waarheid het formulier in te vullen en te retourneren. Hoe meer je je in bochten gaat wringen des te hoger de kans op hogere kosten (en des te langer duurt het voordat je je DevilFish hebt). Zou een beetje zonde zijn als je nog een boete wordt opgelegd wegens onjuiste indiening van het aangifte-formulier (wordt gezien als fraude).
 
Even de tekst lezen "Vrijstelling van omzetbelasting kan alleen worden verleend als de uitvoer van de tijdelijk uitgevoerde goederen heeft plaatsgevonden uit Nederland."

precies, en nu de enige kans om de douane nog de invoerrechten te laten vallen.
misschien kan de verzendbon als "bewijs" van export dienen of de devilfish technicus een import bewijs opsturen...
 
Mensen! Goed nieuws!
Hij is er!!!!
2012-02-17152916.jpg


2012-02-17152942.jpg


Na lang heen en weer gedoe met de douane heb ik er uiteindelijk 40 euro voor hoeven te betalen om 't te laten bezorgen! Mijn stiefvader belde naar de douane, en begon met ze te praten. "Als jullie 'm niet op willen sturen donderen jullie 'm maar in de vuilnis!"
"Ja, maar meneer, dat kunnen wij ook niet doen." Uiteindelijk werd 40 euro voorgesteld. Dat vonden wij dus prima!

Ik ga weer verder tweaken!!!8D:walker::D
:duivels::duivels::duivels::duivels:
 
Das het betere nieuws! Over de 'what if' situatie niet teveel over gaan nadenken, gewoon knoppen draaien en gaan met die vis! Ben benieuwd naar de demo's :okdan:
 
Das het betere nieuws! Over de 'what if' situatie niet teveel over gaan nadenken, gewoon knoppen draaien en gaan met die vis! Ben benieuwd naar de demo's :okdan:
Dan alsnog moet je dan volgens mij op papier aangeven dat je het er mee eens bent dat het pakket wordt vernietigd.

Ik had vannacht een klein probleem. Twee uur zitten troubleshooten. Ik had de 303 met midi gesyncd aan de electribe, maar soms als ik een pattern startte, bleef de 303 op één toon hangen.
Ik kwam er pas na twee uur achter dat uit en weer aanzetten voldoende was. :P

Eerst dat ding onder de knie weten te krijgen, dan komt er wel wat op te staan. :duivels:
 
Mooi, nu klinkt die vast extra lekker
dikke verb en delay erop een scheuren maar!
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top