Webwinkels voor gebruikte/vintage synths & studio apparatuur

Bedankt voor alle suggesties tot nu toe. Echter zie vooral synths en apparatuur uit het top segment.

Zijn er ook sites met het aanbod van wat je gemiddeld op onze marktplaats en eBay enzo ziet maar dan dus niet van individuele particulieren maar van een bedrijf dat de spullen heeft getest je ook wat garantie geeft.
 
thomaokaze in belgie... Al zei de verkoper laatst dat 2dehands voor hen een bijzaak aan het worden is wegens niet leefbaar ....

Hun lijst is ook meestal een beetje verouderd...

http://www.thomaokaze.com/
Het aanbod bij Thomaokaze is altijd al een beetje zielig geweest...

Synthesizers
ARTICLE PRICE SHOP
Darkstar XP2 259,00 € gent
korg X3 189,00 € gent
microkorg xl 259,00 € gent
roland jp-8000 625,00 € gent
roland Rhodes vk-1000 550,00 € asse
skb 5817 88 note pro fl case 260,00 € asse

Al staat er nu wel een Darkstar en een JP8k. Het gebeurt zelden dat ik daar iets zie met meer dan 2 draaiknoppen/schuiven. :D
 
Dijkman heeft wel eens tweede hands staan voor redelijke prijzen die getest zijn en daar krijg je een (beperkte) garantie op.

Je kan natuurlijk niet vewachten dat een volledig nagekeken, geservicede en gerepareerde synth voor dezelfde prijs weggaat dan een die dat allemaal niet heeft ondergaan.
 
>Het aanbod bij Thomaokaze is altijd al een beetje zielig geweest...

Ik heb daar indertijd (jaren 90, 00s ) oa matrix6, ms-10 en sq 10, juno 60, studio elecronics se1 etc.. gescoord. Good times
 
>Het aanbod bij Thomaokaze is altijd al een beetje zielig geweest...

Ik heb daar indertijd (jaren 90, 00s ) oa matrix6, ms-10 en sq 10, juno 60, studio elecronics se1 etc.. gescoord. Good times

Dat is omdat jij tweedes was steeds,heel men studio kwam van TO destijds,schat aan vintage aan spotprijzen ,maar je moest snel zijn. :D
 
schat aan vintage aan spotprijzen ,maar je moest snel zijn. :D

heel snel, de keren dat ik daar binnen kwam, iets zag staan, vroeg: 'werkt dat ding?' antwoord 100% (of 90%) en ik gewoon zei: 'ok, ik koop het... ' Gewoon scary. Het waren soms echt bodemprijzen... soms had je het gevoel in een pandjeszaak te staan.
 
Tonetweakers in de VS.
 
Toch wel prijzig die stuff bij Turnlab! vandaag ondervonden. Garantie????
 
Ik heb een flink broertje dood aan bv's die hun waar enkel via Facebook aan de man brengen..
Ben ik de enige?
 
Je kunt er toch gewoon heel eenvoudig voor kiezen om daar dan niet kopen ?


Ik heb een flink broertje dood aan bv's die hun waar enkel via Facebook aan de man brengen..
Ben ik de enige?
 
In België kun je daar zelfs niet meer voor kiezen; als je geen Facebook account hebt kan je tegenwoordig zelfs geen publieke Facebook sites meer zien.

Bright side: er zullen nu misschien wat meer winkels een fatsoenlijke website/webshop maken ipv een warrige Facebookpagina hiervoor te misbruiken.
 
Turnlab kan je gewoon mailen. Boel aanbod op marktplaats. En voor zover ik weet jaar garantie op werkuren bij vintage spul.
 
Back
Top