• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Grote uitverkoop keys, effects, drums, vintage, van alles

Poly-Peter

Ex Poly-61 bezitter
Lid sinds
2 september 2002
Berichten
854
Locatie
Midden-NL, op een berg langs de Eem
Grote uitverkoop keys, effects, drums, vintage, van alles.

Het werd te vol hier en bovendien wil ik ruimte voor wat nieuws. Alles in prima staat (tenzij anders vermeld), weinig gebruikt en alleen in homestudio (niet buiten de deur) en altijd stofvrij opgeborgen/afgedekt. Meer informatie of foto’s kan ik op verzoek altijd geven!
Alles af te halen in Amersfoort, kleinere apparatuur kan evt. ook verzonden worden.

Keys & synths
  • Kawai MP6 stagepiano: als nieuw. Allen thuis gebruikt. Inclusief muziekstandaardje, stofhoes en sustain pedaal. Top instrument en fantastische pianoklank. Heb echter inmiddels ook een piano in de woonkamer. - Vraagprijs: 700 euro
  • Behringer Poly D: NIEUW (maandje oud), compleet met alles, doos, manuals etc. en met garantie. Ik kan em nog terugsturen, maar wellicht maak ik er zo iemand blij mee en dat scheelt me weer inpakken. - Vraagprijs: 600 euro
  • Analogue Solutions Nyborg-24 aangevuld met de originele houten zijkanten. Monosynth o.b.v. de SEM (Nyborg-12) van AS, maar dan met het Moog filter. Klinkt beter en is veelzijdiger dan een Moog Minitaur of Sirin wat mij betreft en een beauty om te zien. Als nieuw in doos. - Vraagprijs: 500 euro
  • Waldorf Micro Q. De goede (blauwe) versie, in topstaat met alles erbij (doos, manual, etc.). - Vraagprijs: 450 euro
Drumcomputers:
  • Korg Volca Beats met adapter. De leukste Volca. Simpel te programmeren en klinkt erg lekker. Als nieuw, vind ‘em erg leuk, maar ik heb teveel drumcomputers. (NB: adapter kost al 38 euro en zit er niet standaard bij, bij deze dus wel). Als nieuw, in doos. Vraagprijs 95 euro
  • Roland CR1000 digital drummer. Hij doet t, maar hij klinkt overstuurd ofzo. Ik heb 'em ooit zo gekocht, leuk als gimmick naast mijn CR8000, maar doe er eigenlijk niks mee. Vraagprijs 20 euro
Effecten en overige studio apparatuur
  • Zoom 1201, lekkere gruizige vintage multi effect, heeft altijd goede reviews. euro. Originele adapter bleek kapot (krijg je er wel bij), maar hij doet t ook prima op standaard 9v adapter. Vraagprijs 45 euro
  • Alesis Microverb 4. Volgens mij nog altijd in prima staat, maar ben de adapter kwijtgeraakt bij mijn verhuizing. Vraagprijs 30 euro
  • TC Electronic 3RD Dimension Chorus. TC variant van de beroemde Boss / Roland Dimension C. Nauwelijks gebruikt. Vraagprijs 20 euro.
  • Boss Micro BR multitracker, ideaal als je op pad gaat. Topstaat, vraagprijs 35 euro.
  • Roland Edirol studiomonitors MA15D: klein maar fijn. Heb ik jarenlang veel plezier van gehad en doen het nog prima. Vraagprijs 50 euro.
  • Behringer Composer MDX2000. De vintage oercomposer compressor van Uli, onverslijtbaar en klinkt prima (ik heb tijdje een DBX 266 gehad en vond deze Behri stukken beter klinken! Vraagprijs 40 euro.
 

Attachments

  • Kawai MP6.jpg
    Kawai MP6.jpg
    38,4 KB · Bekeken: 179
  • MicroVerb en Zoom 1201.jpg
    MicroVerb en Zoom 1201.jpg
    48,4 KB · Bekeken: 144
  • Boss Micro BR.jpg
    Boss Micro BR.jpg
    73,1 KB · Bekeken: 151
  • Nyborg (6).jpg
    Nyborg (6).jpg
    37,4 KB · Bekeken: 148
  • Roland CR1000.jpg
    Roland CR1000.jpg
    63,5 KB · Bekeken: 146
  • TC 3RD Dimension.jpg
    TC 3RD Dimension.jpg
    95,8 KB · Bekeken: 154
  • Waldorf MicroQ (3).jpg
    Waldorf MicroQ (3).jpg
    42,2 KB · Bekeken: 150
  • Roland Edirol MA15D (2).jpg
    Roland Edirol MA15D (2).jpg
    42 KB · Bekeken: 154
  • POLYD.jpg
    POLYD.jpg
    90,3 KB · Bekeken: 147
  • VolcaBeats.jpg
    VolcaBeats.jpg
    69,7 KB · Bekeken: 140
Update incl. aangepaste vraagprijzen

Keys & synths
  • Kawai MP6 stagepiano: als nieuw. Allen thuis gebruikt. Inclusief muziekstandaardje, stofhoes en sustain pedaal. Top instrument en fantastische pianoklank. Heb echter inmiddels ook een piano in de woonkamer. - Vraagprijs: 650 euro
  • Analogue Solutions Nyborg-24 aangevuld met de originele houten zijkanten. Monosynth o.b.v. de SEM (Nyborg-12) van AS, maar dan met het Moog filter. Klinkt beter en is veelzijdiger dan een Moog Minitaur of Sirin wat mij betreft en een beauty om te zien. Als nieuw in doos. - Vraagprijs: 450 euro
  • Waldorf Micro Q. De goede (blauwe) versie, in topstaat met alles erbij (doos, manual, etc.). - Vraagprijs: 350 euro
Drumcomputers:
  • Korg Volca Beats met adapter. De leukste Volca. Simpel te programmeren en klinkt erg lekker. Als nieuw, vind ‘em erg leuk, maar ik heb teveel drumcomputers. (NB: adapter kost al 38 euro en zit er niet standaard bij, bij deze dus wel). Als nieuw, in doos. Vraagprijs 90 euro
Effecten en overige studio apparatuur
  • Alesis Microverb 4. Volgens mij nog altijd in prima staat, maar ben de adapter kwijtgeraakt bij mijn verhuizing. Vraagprijs 30 euro
  • Boss Micro BR multitracker, ideaal als je op pad gaat. Topstaat, vraagprijs 30 euro.
  • Roland Edirol studiomonitors MA15D: klein maar fijn. Heb ik jarenlang veel plezier van gehad en doen het nog prima. Vraagprijs 50 euro.
  • Behringer Composer MDX2000. De vintage oercomposer compressor van Uli, onverslijtbaar en klinkt prima (ik heb tijdje een DBX 266 gehad en vond deze Behri stukken beter klinken! Vraagprijs 30 euro.
 
Update incl. aangepaste vraagprijzen

Keys & synths
  • Waldorf Micro Q. De goede (blauwe) versie, in topstaat met alles erbij (doos, manual, etc.). - Vraagprijs: 325 euro
  • Analogue Solutions Nyborg-24 aangevuld met de originele houten zijkanten. Monosynth o.b.v. de SEM (Nyborg-12) van AS, maar dan met het Moog filter. Als nieuw in doos. - GERESERVEERD
Drumcomputers:
  • Korg Volca Beats met adapter. De leukste Volca. Simpel te programmeren en klinkt erg lekker. Als nieuw, vind ‘em erg leuk, maar ik heb teveel drumcomputers. (NB: adapter kost al 38 euro en zit er niet standaard bij, bij deze dus wel). Als nieuw, in doos. Vraagprijs 90 euro
Effecten en overige studio apparatuur
  • Alesis Microverb 4. Volgens mij nog altijd in prima staat, maar ben de adapter kwijtgeraakt bij mijn verhuizing. Vraagprijs 30 euro
  • Boss Micro BR multitracker, ideaal als je op pad gaat. Topstaat, vraagprijs 30 euro.
  • Roland Edirol studiomonitors MA15D: klein maar fijn. Heb ik jarenlang veel plezier van gehad en doen het nog prima. Vraagprijs 50 euro.
 
Update incl. aangepaste vraagprijzen

Keys & synths
  • Waldorf Micro Q. De goede (blauwe) versie, in topstaat met alles erbij (doos, manual, etc.). - Vraagprijs: 300 euro
Drumcomputers:
  • Korg Volca Beats met adapter. De leukste Volca. Simpel te programmeren en klinkt erg lekker. Als nieuw, vind ‘em erg leuk, maar ik heb teveel drumcomputers. (NB: adapter kost al 38 euro en zit er niet standaard bij, bij deze dus wel). Als nieuw, in doos. GERESERVEERD
Effecten en overige studio apparatuur
  • Alesis Microverb 4. Volgens mij nog altijd in prima staat, maar ben de adapter kwijtgeraakt bij mijn verhuizing. Vraagprijs 25 euro
  • Boss Micro BR multitracker, ideaal als je op pad gaat. Topstaat, vraagprijs 25 euro.
  • Roland Edirol studiomonitors MA15D: klein maar fijn. Heb ik jarenlang veel plezier van gehad en doen het nog prima. Vraagprijs 40 euro.
 
Update:
  • Waldorf Micro Q. De goede (blauwe) versie, in topstaat met alles erbij (doos, manual, etc.). - Vraagprijs: 280 euro
  • Boss Micro BR multitracker, ideaal als je op pad gaat. Topstaat, vraagprijs 25 euro
 
Back
Top