Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lekkere track. Goede productiewaarde; aan de audioprint is goed te zien dat je er verstand van hebt (compressie, vrijwel geen piekjes etc.). Wellicht kun je nog wat meer gaan experimenteren met het stereo veld? Ik had het idee dat alles aardig door het midden kwam, maar dat kan ook aan mijn lamme speakers liggen. De baslijn is mega lekker. De leadvocalen leidden mij wel een beetje af, omdat ze...zeg maar...niet al te toonvast waren naar mijn idee. Wellicht een auto-tunetje eroverheen? De delay op de stem overigens is wel leuk.
Koortjes doen het altijd goed ('oooh / aaah'). Ik vondt mede daardoor (en de afwezigheid van de zangeres) het laatste deel het lekkerste. Had van mij veel langer mogen duren.
Als laatste mag het geheel van mij wat korter. 5 minuten is een lange rit. Ik ben sinds mijn laatste nummers ook wat korter gegaan en zie via Youtube nu dat er minder mensen gaan 'skippen'.
Ik houdt me overigens ook nooit aan de 'muziekregeltjes'. Gewoon lekker doen wat leuk klinkt.
Kort samengevat:
- Meesterlijk baslijntje!
- Super productiekwaliteit (perfect gemixt/gemasterd)
- Totale lengte wat korter
- áls je vocalen gebruikt, wel in-key
- Ga zo door met het sfeertje en de FX!
- Blijven experimenteren met de koortjes; klinkt tof!
Aldus mijn mening![]()
Thanks voor de info!
Net weer even de track geluisterd (de originele, ik was nog niet op pag. 2 beland..)![]()
Tja, zo gaat dat soms...Ik vind deze zeer lekker! Heb op je SounCloud nog even wat achtergelaten![]()

Dank voor je feedback. Eigenlijk heb ik weinig verstand van mixing hoor. Ik probeer gewoon te luisteren naar wat goed klinkt en wat beter kan. Mijn idee is dat beginnen met de juiste sounds en eq al een heel goede stap is naar een mooi resultaat.
Ik heb nog even nagedacht over je advies voor het inkorten van de track. Zoals het nu is, weet ik niet zo goed waar ik ruimte heb om hem korter te maken. Alleen als ik iets essentieels weghaal, zou het moeten kunnen denk ik. Maar dan is het verhaaltje niet helemaal compleet. Als je suggesties hebt, hoor ik het graag.
je werkt toch met niet al te extreme softsynthklanken? dan is compressie vaak niet nodig. Vooral als je ook nog eens noot voor noot invoert inplaats van via een keyboard inspeelt vanwege minder springerige velocities.
misschien kies je ook onbewust of onbewust voor klanken die de karaktereigenschappen hebben van gecomprimeerd geluid.
ik vind het einde wel een beetje onbevredigend omdat het bij 4:34 voor mijn gevoel te veel wordt van het goede. het nummer zou zelfs hier kunnen stoppen. ik wil wel maar ik kan niet meer
maar wat je zou kunnen proberen om het geheel korter te krijgen maar toch de vorm te behouden, is in alle onderdelen, secties te snijden. Dus dan verlies je de lang uitgesponnen opbouw maar krijg je er een gecomprimeerde tot the point versie voor terug. de single-versie naast de originele maxi single versie zeg maar
Goed hoor. Met plezier naar geluisterd.Ik heb me redelijk bewust niet gehouden aan de regeltjes voor een goede opbouw. Had ik geen zin in.
. Ik ben het niet perse met je eens dat er geen regels bestaan. Binnen bepaalde genres zijn er wel degelijk verwachtingen van een luisteraar. Een 3/4 housebeat moet ik bijvoorbeeld nog meemaken. Of hard core zonder kick. Om maar iets te noemen.
.Goed hoor. Met plezier naar geluisterd.
). Desalniettemin, ik had ook geen 6/8 verwacht in house. Het is een leerzame dag op deze manier, waarvoor mijn dank.Mja, 6/8e is toch wezenlijk anders dan 3/4 (zonder overigens weer ddie discussie op gang te willen brengen hoor. Er is genoeg over gedebateerd volgens mij). Desalniettemin, ik had ook geen 6/8 verwacht in house. Het is een leerzame dag op deze manier, waarvoor mijn dank.

Mja, 6/8e is toch wezenlijk anders dan 3/4 (zonder overigens weer ddie discussie op gang te willen brengen hoor. Er is genoeg over gedebateerd volgens mij). Desalniettemin, ik had ook geen 6/8 verwacht in house. Het is een leerzame dag op deze manier, waarvoor mijn dank.

maar eh.. vocal vind ik wel lekker zo.. zit een geinig soort delay/verb op die het lekker breed maakt 
Sjonguh.. daar hangt me toch een lekker basje inHmmm...... Bob jonghuh.. lekkere track dit..
Lekker die arpjes gemixed met sferische die geluidjes weer.
'k Weet niet of ik wat edits heb gemist gezien het feit dat ie al een maand terug gepost ismaar eh.. vocal vind ik wel lekker zo.. zit een geinig soort delay/verb op die het lekker breed maakt
Mix, en vooral stereobeeld is erg lekker..![]()

.
ik vond hem weer heel lekker, dokter, was mooi om naar te luisteren.. Vond niet echt dat die vocals vals klonken..
Mooi man, congratz !!![]()