Waar luister je NU naar? II

ff naar lucien geluistert, die nu de keuken analoog runt, maar vroeger iets met quadraphonia deed.


Mooi om te zien hoe hij zijn passie voor Dawless music uitdraagt! Hij doet het leuk in die video's. Goed te kijken en inspirerend. Lekker bezig!

Enfin, momenteel luister ik hier naar:
 
 
@Septic : Was waarschijnlijk de meest productieve muzikant ooit, kan haast niet anders zijn. Om in deze sferen te blijven, tegenwoordig kan ik Vatican Shadow ook wel waarderen.



 
Kzal het eens checken. thx.

ja klinkt tof, toegevoegd aan 1 van mijn luisterlijstjes

Ik vind die etnische elementen altijd erg tof.
 
voor de fijnproevers:

Muslimgauze doet me terugdenken aan toen Staalplaat nog op de Staalkade in Amsterdam zat.
Er is een remix van Melt die ik na een HD crash nooit meer heb kunnen id-en, que sera sera
 
Ik heb er 31, waarvan sommige multidiscs. Box of Silk zijn al 9 cds
 
Ik vind trouwens die machinekamer tracks (zo noem ik ze altijd maar) de tofste van muslimgauze, die hele lange ambient dingen met noise enzo wat minder favoriet, al zijn die wel gaaf op hun eigen manier. Maar ik hou van monotone muziek :)
 
De laatste weken weer meer tijd op met muziek'ische dingen bezig te zijn, dus daar hebben jullie hier op het forum helaas ook last van! :D Meer verdiepn in vroege house, techo, historie ervan enz. Ondanks dat ik er al veel van gezien en gelezen heb, leer je altijd wel weer iets, of.. leer je dingen door nieuwe inzichten meer te waarderen.

Man! :halleluja:halleluja

 
Ja hallo, ik zit juist op forums om al die songfestival meuk te ontlopen. Lekker organisch al die aandacht en hype ook.
 
Sorry, toch nog even Songfestival. Pas een goed nummer ontdekt van Daði Freyr (Hot Chip-remix). Blijkt dat het de inzending voor IJsland is:

 
Back
Top