weer eens een nummertje geupload

Soul C

gecalibreerde soul augurk
Lid sinds
21 december 2006
Berichten
1.770
Locatie
amsterdam
het werd wel weer eens tijd om een tune te posten :)

deze had ik vd week gemaakt, ben er wel tevreden over, ik hoop dat jullie het ook wat vinden
het is wel een rauwe mix, heb m verder niet nabewerkt (denoise/ normalise enz)
 

Attachments

  • soul calibrator- shift your mind.mp3
    6,6 MB · Bekeken: 41
Lekker Wausie :) en erg lekkere fx ook.. :mega:

Die akoordjes die er @ 3:05 inkomen werken echt super lekker op die basline :luv:

Misschien kan het op sommige passages nog iets meer qua drums gebruiken... wat toms oid.

De mix kan naar mijn bescheiden mening wat meer hoog gebruiken.. (lees net dat je em nog gaan processen.. :))

Maar eh.. lekkere trip :)
 
Lekker Wausie :) en erg lekkere fx ook.. :mega:

Die akoordjes die er @ 3:05 inkomen werken echt super lekker op die basline :luv:

Misschien kan het op sommige passages nog iets meer qua drums gebruiken... wat toms oid.

De mix kan naar mijn bescheiden mening wat meer hoog gebruiken.. (lees net dat je em nog gaan processen.. :))

Maar eh.. lekkere trip :)

hey thanks! ja ik had de drums erg mager gehouden, er zit geeneens een snare in :D
maar misschien idd beetje te minimaal.
als ik m ga nabewerken zal ik wat meer hoog erin eq-en

prettig!

fijn! dank voor het luisteren!

weird & scary, maar ik vond hem wel goed.. Zo eens iets anders dan anders ;)

dank je! ja ik zou niet eens weten wat voor stijl het is.. soul calibrator stijl..
omdat ik er lekker in zat, had ik achter elkaar een aantal mixen gemaakt, maar zonder tussendoor veel te veranderen qua eq en fx, hooguit de levels een beetje aangepast.

maar hier is nog een andere mix die ik zelf iets beter vind dan bovenstaande; de dub versie:D
 

Attachments

  • 05 Nummer 5.mp3
    6,5 MB · Bekeken: 37
Back
Top