Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Same here (-10%)
Ze vonden dat ik een cadeautje verdiende.. :D

Als ik er niks mee ga doen, post ik ‘m hier begin januari.
 
Hier geen code van 10 procent ontvangen, wel een mail dat ze website van het jaar zijn..
 
Zou het soms gebaseerd zijn op hoeveel je bij ze heb besteld het afgelopen jaar oid? Ik heb hem wel gekregen en heb afgelopen jaar ook genoeg (te veel) aan ze uitgegeven iig :P Ik weet niet hoe dat bij jullie zit?
 
Ik denk dat het aardig random is. Vriend van me kreeg wel een code na z'n eerste aankoop, helemaal niet iets duurs, OG circuit of Keystep Pro
 
Ik denk dat het aardig random is. Vriend van me kreeg wel een code na z'n eerste aankoop, helemaal niet iets duurs, OG circuit of Keystep Pro
Ze zullen er wel een query op loslaten (op de mailinglist), maar geen idee wat de criteria zijn.
Ik heb 2 accounts. 1 heeft al jaren niet meer besteld (de band) en 1 bestelt te vaak (ikzelf). Die laatste heeft hem gekregen.
Terwijl ik echt net deze maandag een bestelling heb gedaan.
 
ik heb m ook ontvangen, ben wel evt te interesseren voor een PM als iemand iets groots wil kopen valt er wel over te praten (anders gebruik ik m voor iets relatief kleins)
 
Ik heb ook een Bax 10% code gehad, maar zal hem niet gaan gebruiken. Als iemand interesse heeft, stuur me een PB.
 
Heeft iemand nog een 10% kortingscode voor bax shop over? Ik wil de Motu 828es kopen, maar hij ging van €879 naar €945 vlak voor black friday 8o)
 
Tot eind van de maand €10 korting bij musicstore met code DSHP-22.

De Behringer 2600 kerstboom is bij hen in de aanbieding zag ik. Gebruik je de code dan is hij €489.
 
Iemand hier die ik blij kan maken met een 20% kortingscode voor www.dreadbox-fx.com ?

Heb m gekregen ter compensatie van een defect dat ze niet 100% konden fixen, maar ga m niet gebruiken en hij verloopt eind dit jaar.
Deze is nog steeds beschikbaar en geldig tot 31-12-2021.

Iemand bijv. interesse in een NYMPHES - Dreadbox Synthesizers voor €322 ipv €403?
Of een TYPHON - Dreadbox Synthesizers voor €256 ipv €320? Zelfs 2e hands krijg je ze niet voor die prijs!

Stuur me even een pb bij interesse.
 
Back
Top