Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Met die code hierboven heb je dit weekend een Behringer 2600 kerstboom voor €474. Scheelt toch zo'n 100 euro met de grote Duitse winkels.
 
wat ik me wel eens afvraag. hoe erg bloeden die webwinkels als ze 10% - 15% korting geven?
in andere woorden, wat is normaliter de marge die ze pakken op synths?
 
Dat varieert per product en hangt ook af van hoeveel ze er kopen. De reden dat bax vaak hoge korting kan geven is doordat ze flink inslaan. Volgens hun webshop hebben ze daar nu ergens in 400+ Behringer 2600s liggen.

Ik heb ook eens een Digitakt kunnen kopen bij KeyMusic met 10% korting, vlak voordat er een prijsverhoging was. Ik zat toen ongeveer 20% onder de nieuwe winkelprijs. De winkel eigenaar vertelde mij dat hij er verlies op maakte.
 
Dat varieert per product en hangt ook af van hoeveel ze er kopen. De reden dat bax vaak hoge korting kan geven is doordat ze flink inslaan. Volgens hun webshop hebben ze daar nu ergens in 400+ Behringer 2600s liggen.

Ik heb ook eens een Digitakt kunnen kopen bij KeyMusic met 10% korting, vlak voordat er een prijsverhoging was. Ik zat toen ongeveer 20% onder de nieuwe winkelprijs. De winkel eigenaar vertelde mij dat hij er verlies op maakte.
Dus daarom zijn ze failliet gegaan 😉
 
Dat varieert per product en hangt ook af van hoeveel ze er kopen. De reden dat bax vaak hoge korting kan geven is doordat ze flink inslaan. Volgens hun webshop hebben ze daar nu ergens in 400+ Behringer 2600s liggen.

Ik heb ook eens een Digitakt kunnen kopen bij KeyMusic met 10% korting, vlak voordat er een prijsverhoging was. Ik zat toen ongeveer 20% onder de nieuwe winkelprijs. De winkel eigenaar vertelde mij dat hij er verlies op maakte.
2600 nu ook in promo, 499€
 
Met die code hierboven heb je dit weekend een Behringer 2600 kerstboom voor €474. Scheelt toch zo'n 100 euro met de grote Duitse winkels.
Ook de Meanie en Marvin zijn daardoor 90 euro goedkoper ivm de Duitse concurrentie, da's wel een flink verschil dus heb ik er toch maar eentje besteld.
Ik had de Meanie al een keertje eerder al heel vroeg in huis en een week later weer terug gestuurd.
Maar ja; zo veel synth voor zo weinig geld, da's moeilijk te weerstaan.
 
Music Store DE :

DSHP-22 : €10,- korting

Voorwaarden:
- v.a. besteding van €150,-
- 1x per klant
- niet samen met andere codes, etc.
- geldig tot 31-12-2021
 
BF2021 is nog tot en met vandaag geldig, maar er is ook al een nieuwe 5% kortingscode die geldig is tot 20 december. OSN21C

Het zou natuurlijk best eens kunnen dat er met kerst weer een iets hogere korting komt, maar wie weet.
 
Dacht vandaag nog wat te bestellen maar te laat. Iemand nog een code? vergoeding evt mogelijk.. stuur maar een PB met voorstel.. ;)
 
Back
Top