Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Hey, die had ik gezien ;). Iets is beter dan niets maar hoop op een PB met 'n 10% aanbieding. Hier aanbieden voor €'s durft niemand meer na de kritiek van sommigen.. :engel:
En/of Bax die deelt ze niet meer zo vrij uit. Ik heb al zeker 3 jaar geen fatsoenlijke (7% of hoger) korting gekregen bij een bestelling.
'vrogger' kwamen die nog wel eens mee als je wat besteld had.
 
En/of Bax die deelt ze niet meer zo vrij uit. Ik heb al zeker 3 jaar geen fatsoenlijke (7% of hoger) korting gekregen bij een bestelling.
'vrogger' kwamen die nog wel eens mee als je wat besteld had.
Als ik terug blader in dit draadje zijn er toch wel een paar 10% codes gedeeld dit jaar. En volgens mij zijn ze zelfs te koop aangeboden.
Mja.. anders wacht ik wel tot eind december. Maar mocht iemand er nog één hebben liggen, stuur maar berichtje. :)
 
Laatst gewijzigd:
Als ik terug blader in dit draadje zijn er toch wel een paar 10% codes gedeeld dit jaar. En volgens mij zijn ze zelfs te koop aangeboden.
Mja.. anders wacht ik wel tot eind december. Maar mocht iemand er nog één hebben liggen, stuur maar berichtje. :)
Idd en elke maand is er wel een code voor 5 procent
 
Beetje off topic, maar ik ben nu wel benieuwd.
(naar de aankoop)
Haa.. Als ik dat vertel verlies ik al mijn creditbility waarschijnlijk. :D Maar who cares?!

ehhhh... Genos XXL. Het is eigenlijk ook een beetje voor die ouwe van me, zolang ie nog genieten kan. Hij is er nu nog en heeft ooit een PSR9000 geprobeerd die ik ergens had opgedoken en daarna zijn Selmer Mark VI aan mij meegegeven.. hij vond dat keyboard ontzettend interessant en speelt er nog steeds op en ik al meer dan 10 jaar op zijn sax.. hij heeft ook nog een andere sax trouwens maar die ligt ook meer in z'n koffer..
Heb em een tijdje terug laten kennismaken met een PA4x maar dat vond ie niks. Heel anders dan de Yamaha, ook qua bediening. Ik hoop dat de Genos wat meer PSR genen heeft maar we zien wel wat het wordt. :engel:
 
Haa.. Als ik dat vertel verlies ik al mijn creditbility waarschijnlijk. :D Maar who cares?!

ehhhh... Genos XXL. Het is eigenlijk ook een beetje voor die ouwe van me, zolang ie nog genieten kan. Hij is er nu nog en heeft ooit een PSR9000 geprobeerd die ik ergens had opgedoken en daarna zijn Selmer Mark VI aan mij meegegeven.. hij vond dat keyboard ontzettend interessant en speelt er nog steeds op en ik al meer dan 10 jaar op zijn sax.. hij heeft ook nog een andere sax trouwens maar die ligt ook meer in z'n koffer..
Heb em een tijdje terug laten kennismaken met een PA4x maar dat vond ie niks. Heel anders dan de Yamaha, ook qua bediening. Ik hoop dat de Genos wat meer PSR genen heeft maar we zien wel wat het wordt. :engel:
Dan snap ik die kortingsvraag ook. Das een behoorlijke prijs.
En idd. Die heeft een vrij hoog 'feestjes en partijtjes begeleiden' gehalte.
Sommigen zullen daar ideeën bij hebben....
Maar 'who cares' idd.
Als de ouwe hier van kan genieten.
 
Dan snap ik die kortingsvraag ook. Das een behoorlijke prijs.
En idd. Die heeft een vrij hoog 'feestjes en partijtjes begeleiden' gehalte.
Sommigen zullen daar ideeën bij hebben....
Maar 'who cares' idd.
Als de ouwe hier van kan genieten.
Ja. Ik ga em gewoon ff tijdelijk bij hem neerzetten en wie weet vind ik ie het ook te complex.. de PSR heeft ie ook wel ff z'n tijd voor nodig gehad.

Ik vind het soms wel perfect om ff vlug een akkoordenschema op te checken ook. Ik heb die PA4x ooit gekocht maar vroeger een QY700 gehad.. en nadat ik weer was begonnen weer terug gekocht. Echt super wat je daarmee kan ook. In die nieuwere keyboards klinkt de begeleiding echt overwhelming en super realistisch. Ik ben met de sax ook voortdurend op zoek naar muziek om op te jammen.. meestal vind die muziek wel.. of maak ik het. Maar heel snel en makkelijk een akkoordenschemaatje uitzetten is als tool wel een meerwaarde. Ik ben ook heel benieuwd hoe dat in deze gaat. Er zit ook een akkoord looper in en je jamt snel wat bij elkaar dan. Het liefst hoop ik dus dat mijn Pa em niet meer laat gaan.. Dan moet ik afentoe maar bij hem langs gaan.. maar als ie me ermee wegjaagt ook geen probleem dus. :D

Hieronder iets wat ik ooit op nam met die QY700 en RS7000.. en een stapel synths.. Het midi keyboard waarmee ik de akkoorden aanstuur staat helaas buiten beeld en speel ik dus ook.. maar echt een quilty plessure dit.. :)

 
Iemand hier die ik blij kan maken met een 20% kortingscode voor www.dreadbox-fx.com ?

Heb m gekregen ter compensatie van een defect dat ze niet 100% konden fixen, maar ga m niet gebruiken en hij verloopt eind dit jaar.
 
Ik vernam net dat bax mails verstuurd met 10% kortingscodes geldig tot begin januari…
check je inbox dus de volgende dagen?
 
Ik vernam net dat bax mails verstuurd met 10% kortingscodes geldig tot begin januari…
check je inbox dus de volgende dagen?
Dat beleid van Bax met persoonlijke kortingscodes vind ik uitermate schimmig. Ik heb echt nog nooit een dergelijke kortingscode van ze ontvangen (klant sinds 2013]. De hoogste ”persoonlijke” (maar die krijgt iedereen volgens mij) is 7.5% geweest, en die zijn ook op 1 hand te tellen….
 
Ik shop er ook al jaren, nog nooit een code gehad. Alleen een envelopje met kortingscodes voor andere niet-muziekwinkels.

Sta blijkbaar ook niet op de mailinglist terwijl ik me daar 2 dagen voor BF op heb gezet, hopelijk niet daar door een code misgelopen...
 
Back
Top