Rob Papen BLUE II



Hier word ik wel heel enthousiast van om BLUE te gaan upgraden!
Een stapel nieuwe waveforms, filters en effecten, verbeteringen van de interface en step-sequencer, maar vooral de toevoeging van de XY pad waardoor er heel interessante modulatiemogelijkheden bij komen, zeker voor FM-synthese. Misschien is het ook allemaal uit noodzaak om BLUE weer interessant te maken tov de concurrentie, maar dit gaat me echt weer flink bezighouden. :)
 
huh ?
Sinds wanneer heeft Mr Papen een swiss accent ?

:mega:

die axis funtion is wel super.
die koppelen aan 'n "midifighter 3d" of een ps3 controller, en hup live-spellen wordt meer dan aan wat knopjes draaien.
 
Zo te horen wel belangstelling gekregen in Rob,euhhh ....blue-II;)
 
Leuke manier van synthese... Lijkt ook nog eens erg mooi te klinken. Spreekt me zeker aan.
 
De prijsstelling zou op zich wel grappig zijn aangezien Blue momenteel 79,- kost en een upgrade naar II een euro of 40......dit tegenover de genoemde 149,- voor Blue II.
 
Dat is wel een aanrader voor mensen die BLUE nog niet bezitten en wel geĂŻnteresseerd zijn in BLUE II ja, door nu BLUE te kopen en straks te upgraden ben je goedkoper uit dan met straks BLUE II kopen!
 
De prijs voor de upgrade is redelijk reëel, veel duurder dan 40,- is niet sjiek naar de bezitters van Blue toe.

Of je gaat van die ongein krijgen dat de prijs van Blue op wordt gehoogd zodra nummer II beschikbaar komt. Ik neem aan dat Rob Papen weet dat het op deze wijze geld kan kosten. Even afwachten dus!
 
Is het mogelijk om Blue als stand-alone applicatie te draaien i.p.v. als plugin in een DAW?
 
Van het weekend mijn banken aangeleverd, in Blue-II zullen er 3 OddIction banken zitten. Houd de Facebook van Rob in de gaten voor nieuwtjes en sneak peaks in zijn studio. Soms streamed hij live video terwijl hij aan het werk is in Blue-II (of presets van derden uit test)
 
robpapen.com heeft een releasedate, maandag 10 maart. Voor mij wordt dat een first day upgrade aanstaande maandag! :)
 
En sinds gisteren verkrijgbaar. Blue is op Papen's site uiteraard niet meer verkrijgbaar maar zag ik wel nog bij Bax staan voor 78e. Upgrade is 44e dus deze constructie scheelt je bijna 30,-.

Overigens is in $$$ betalen een stuk goedkoper. De europrijzen slaan m.i. nergens op.
 
Back
Top