Arturia Beatstep

Volgens mij wel. Sterker nog...er zitten diverste scales ingebouwd en ik vermoed dat je ze zelf ook kunt samenstellen met de software.

Beetje bizar wat dit ding kan voor dat geld.

kwacht af wastr id kneter blijmee toenk de specs las ..
lijk me een ideal ding voor thuis / meeneem / watever
cv gateuitspuguh hmm h-eerlijk;-]
:engel:
 
Eind maart. Deze moet nu ongeveer leverbaar worden. "Available really shortly", wordt in onderstaand filmpje gezegd.

 
En dan klagen sommigen met een MiniBrute nog over de MiniBrute SE... Voor nota bene €99,- heb je de Beatstep! En voor nog geen €250,- de MicroBrute die je in combinatie met een MiniBrute kunt gebruiken waardoor de MiniBrute 2-stemmig wordt.

Arturia doet aan prijsbederf voor de concurrentie.:D
 
Ik klaag niet meer hoor pepertje. De bass station 2 est arrivé :)
Als t niet te storm loopt met dit arturia speeltje probeer ik er ook nog eentje.
Vanaf 20 -24 maart "elders" en bij bax nog 4 weken :/
 
Had jou niet eens specifiek op het oog hoor. Las op het Arturia forum menige post waarin mensen zich daarover beklaagden.

Los van Arturia is die Bass Station natuurlijk ook een ding wat er zijn mag. Heb er gisteren nog een paar fragmenten van beluisterd.
 
Oe, dit ding zie ik wel zitten gekoppeld aan mn minimoog.

Sjonge wat zijn er anno nu leuke speeltjes te koop!
 
De manual is beschikbaar.
Hij blijkt dus te gebruiken zonder pc als je hem voorziet van voedingsspanning via usb adapter MAAR kan je zonder software dan ook kiezen voor 1 van de 16 sequense presets?
"It’s easy to select different Presets or sequences. The process is the same in either CNTRL mode or SEQ mode: simply hold the RECALL button and press one of the pads." (hoofdstuk 3.2)
 
Laatst gewijzigd:
pff de levertijd is al een maand achteruit geschoven. :walker:
 
Beatstep met analoge synth (Wurlys! System W-2, Yen 397.950 = € 2981,37 8~).

 
Laatst gewijzigd:
stlawbellies bedoel je.....:D

maal goe, arre gekheid on a small stick..... volgens een beroemd roerganger ooit..
als dit ding in da winkels ligt, dan gaat ik er eentje halen...ene altulia beatstep....

:mega:
 
vreemd genoeg waren het strawbellies. was ook verbaasd.

on topic: idd, zo'n alutulia beatusutepu komt er bij mij ook in denk ik!

overigens, midi over usb vind ik echt zo'n vooruitgang. veel minder gedoe met een usb hub dan met midi patchbays.
goedkoper ook. en minder kabels.
 
vreemd genoeg waren het strawbellies.

Dat kan goed. Buikvlees in de vorm van lange, buigbare stengeltjes; een regionale specialiteit.
 
Dat kan goed. Buikvlees in de vorm van lange, buigbare stengeltjes; een regionale specialiteit.

ze hadden de vorm, kleur, geur en smaak van aardbeien hoor.
we rekkel gegeten in japan! zou zo nog eens teruggaan.


Allemaal waar! Maar onbruikbaar zonder PC. ;)

da's waar, maar tegenwoordig maak ik toch alleen maar muziek in m'n studio. en daar staat er een :)
but your mileage may vary.
zou idd wel mooi zijn als de beatstep ook midi in had. voor de volledigheid.
 
Dat kan goed. Buikvlees in de vorm van lange, buigbare stengeltjes; een regionale specialiteit.

ze hadden de vorm, kleur, geur en smaak van aardbeien hoor.
we rekkel gegeten in japan! zou zo nog eens teruggaan.


Regionale verschillen...? Hoewel strawbellies: straw rietje en bellies buikje... ;)
 
Back
Top