Arturia Beatstep

Ah, da's ineens de simpelste en goedkoopste cv gate sequencer in de markt. Leuk! Ik zat nog over een EHX 8 Step na te denken, maar dit biedt een stuk meer functionaliteit. Arturia is goed bezig.
 
Volgens mij gaat Arturia er ook hier weer een berg van verkopen (net als de Mini/Microbrute).
 
Damn. Plots lijkt de darktime veel te duur. Ik wil deze (ook) zeker. Had er al over gefantaseerd... Nu bestaat het dus: pads, dark time tuning, all the goods. Want want now now
 
idd, de M-audio controller is wel vet,, maar spark2 lijkt wel wat verder te staan.. (Al komt er nog geen echte muziek uit precies) ?? :bekdicht::bekdicht:

 
Dit is exact wat ik al jaren zoek voor het aansturen van mijn Korg TR61 workstation. En voor €99 is dit echt een absolute no-brainer. Ik zat eerst te denken om een Roland TR-626 of zoiets te kopen maar besloot te wachten tot NAMM 2014 om te kijken of daar een losse step sequencer bij zou zitten. Wachten loont. Volgens mij gaat Arturia hier containers vol van verkopen.
 
Filmpje van de youtube channel van Sonic State:



Lijkt wel op een slimme spin off van de sequencer van hun Microbrute tenzij ik iets over het hoofd zie.
 
Back
Top