Midiman 2x2

Nouveau

Ouwe rot
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
570
Heb een een nieuwe pc (reden: snellere proccesor) maar mn '"oude" midi interface, de midiman midisport2x2 driver krijg ik niet geinstalleerd.
Ondersteund mn interface wel windowsXP? Of wat zou het kunnen zijn?
Heeft iemand hier een midisport 2x2 en draait ie ook op winXP (en cubase SX)?


Laat het me maar weten!
 
Ja ik heb hem onder XP draaien, wat voor melding krijg je als je hem installeert? Heb je de orginele drivers nog wel?
 
Ik heb n 2x2 (USB) en XP gewoon volledig werkend. Heb wel even de nieuwste drivers moeten downen, maar daarna was t geen probleem.
 
Update..

Update..

Met deze drivers moet t werken (althans hier loopt het vlekkeloos, dus zou bij jou ook moeten werken):

(bestanden heb ik zelf ff gezipt, omdat ik het originele EXE archief niet kon attachen)
 

Attachments

  • ms_2x2_4116.zip
    158,7 KB · Bekeken: 65
foutmelding & downloads

foutmelding & downloads

Als ik de orginele drivers (van de bijgeleverde cd) probeer te instaleren krijg ik de foutmelding:'De software die u installeerd, voldoet niet aan de eisen van de Windows logo-test, die op compatibiliteit met Windows XP controleert'.
En dan staat er een vakje met 'toch doorgaan' en een vakje met 'beeindigen'. Druk je op doorgaan en dan is de driver nog niet geinstaleerd.

Heb ook al drivers (nieuwste voor XP) van de www.m-audio.net proberen te downloaden, maar ook dan krijg ik dezelfde fotmelding.

By tha way: Ik gebruikte deze midiinterface voorheen op een andere pc met win98 en daar werkte die wel gewoon!
 
Re: foutmelding & downloads

Re: foutmelding & downloads

Origineel geplaatst door Nouveau
Als ik de orginele drivers (van de bijgeleverde cd) probeer te instaleren krijg ik de foutmelding:'De software die u installeerd, voldoet niet aan de eisen van de Windows logo-test, die op compatibiliteit met Windows XP controleert'.

Dat ligt gewoon aan Microsoft. Niet iedere hardware fabrikant wil betalen voor een windows logo;) Dat ie daarna nog niet geinstalleerd is komt omdat er 3x een stuurprogramma geinstalleerd moet zijn. Ik vond het ook raar, maar uiteindelijk moet ie het doen. Gewoon volhouden en als ie een stuurprogramma niet kan vinden moet je de map kiezen waar je de zip hebt uitgepakt of gewoon de windows/system map. Nog een paar x je computer opnieuw opstarten en dan moet ie het toch echt doen net zoals bij mij. Succes.
 
slotje

slotje

t is me gelukt (mede dankzij jullie)
Thanks


Laterz
 
Re: Update..

Re: Update..

Origineel geplaatst door Flying Panther
Met deze drivers moet t werken (althans hier loopt het vlekkeloos, dus zou bij jou ook moeten werken):

(bestanden heb ik zelf ff gezipt, omdat ik het originele EXE archief niet kon attachen)

Flying Panter, bedankt voor jouw zip-file van midisport2x2.
Ik zal hier niet uiteenzetten hoe ik heb liggen klooien om die interface geïnstalleerd
te krijgen op een XP-laptop. Pffffffff....... uren ben ik bezig geweest.
En dankzij jou files.... in 3 minuten klaar :-))))

Groetjes
Jos

P.S. Ik heb ook geprobeerd om het exe-file van M-audio te extracten, maar dat lukte mij niet.
Als jij een tip hebt hoe je dit voorelkaar hebt gekregen, ben ik erg geïnteresseerd!!
 
Re: Re: Update..

Re: Re: Update..


P.S. Ik heb ook geprobeerd om het exe-file van M-audio te extracten, maar dat lukte mij niet.
Als jij een tip hebt hoe je dit voorelkaar hebt gekregen, ben ik erg geïnteresseerd!! [/B]


Gewoon op unpack of extract klikken nadat je de lokatie voor het uitpakken hebt gekozen. Als ie klaar is naar de map die je hebt opgegeven gaan en daar staan de bestanden nu. Maar de laatste MidiSport drivers gaan toch via een installer?
 
Re: Re: Re: Update..

Re: Re: Re: Update..

Origineel geplaatst door Acidfever
Gewoon op unpack of extract klikken nadat je de lokatie voor het uitpakken hebt gekozen. Als ie klaar is naar de map die je hebt opgegeven gaan en daar staan de bestanden nu. Maar de laatste MidiSport drivers gaan toch via een installer?

Acidfever, de laatste drivers gaan inderdaad via een installer, deze installer hield er bij mij te vroeg mee op. Resultaat; géén correcte installatie en géén files in e.o.a. subdir.
Ik heb dus van alles geprobeerd om die installer te unpacken, zodat ik de beschikking zou krijgen
over alle losse files, maar dat lukte mij niet.
Vandaar mijn vraag aan Flting Panther hoe hij de losse files had verkregen.

Maar inmiddels werkt de interface dus :-)
 
Back
Top