[D&B] British Intelligence - Martian Zombies (Gloomer Remix)

Wel aardig... maar de beats knallen niet ofzo? transienten? t zijn samples volgens mij? layeren die snares. En voor D&b beetje te freaky. dit is een beetje chaos ofzo? en beetje gedateerd. but keep it up!
 
Wel aardig... maar de beats knallen niet ofzo? transienten? t zijn samples volgens mij? layeren die snares. En voor D&b beetje te freaky. dit is een beetje chaos ofzo? en beetje gedateerd. but keep it up!

Hey Code17, thanks a lot voor te luisteren en je commentaar ! :okdan:

Om op je vragen te antwoorden :

* de beats knallen niet, inderdaad.. maar ik had het gevoel dat dat ook niet persé hoefde..
* transienten ? Ik heb het woord opgezocht, maar kan niet direct linken naar muziek..
* samples ? Ja, een paar.. maar niet helemaal..
* chaos ? Ja, inderdaad. British Intelligence wil het graag zo..

Ok, snares layeren, thanks..

En gedateerd ? Nou, ik vind van niet hoor. Ik vind'm namelijk super progressief..

Thanks again mate !!
 
Vind em wel lekker experimenteel klinken.. niet mijn stijl maar dit soort ritmische afwisselingen kan mij wel weer boeien. :okdan:
O ja.. en nog een diepe buiging voor de creativiteit :halleluja :mega:
 
Hey! Met transienten bedoel ik het begin van de golfvorm van je snare/kick etc.... als die niet lekker liggen dan "petsen" die snares niet... Wat ik in D&B PERSOONLIJK! wel fijn vind.
Compressie helpt natuurlijk ook wel maar met transient desingers(vst fx pluggs) kun je ze nog voor de compressie lekker laten petsen... (ikzelf zit er ook heel erg mee te mieren8o))

en ah! chaotische is smaak... dus vergeet mijn opinie daarin.. 8o)
 
Ik mis nog een goeie backbone... een element wat door heel de track heen spanning opbouwt en released... voor de rest wel geinig :)
 
Ik mis nog een goeie backbone... een element wat door heel de track heen spanning opbouwt en released... voor de rest wel geinig :)

Dank je wel man ;)

Maar die backbone, bedoel je dan synths/samples ? Of uplifters of zo ?
 
Back
Top