Een beetje Tiësto op de zondag middag [Trance, Remix]

Heb je een specifieke reden dat je het graag in de auto beluisterd/beoordeeld? Persoonlijk heb ik het idee dat de auto ontzettend kleurt, vooral het laag.
Ja, om te luisteren of het dan nog steeds goed klinkt. Mijn monitoren in de studio klinken geweldig en laten erg veel detail horen maar soms verbloemen ze (juist daarom?) dat er te veel laag/mud in een track zit. In de auto valt zo'n mix genadeloos door de mand; dan klinkt het boomy of muddy.

Ook luister ik überhaupt veel muziek in de auto dus ik hoor het snel als een track nog wat "mist" t.o.v. de commerciële tracks. Voor mij is het echt een ijkpunt.
 
Ja, om te luisteren of het dan nog steeds goed klinkt. Mijn monitoren in de studio klinken geweldig en laten erg veel detail horen maar soms verbloemen ze (juist daarom?) dat er te veel laag/mud in een track zit. In de auto valt zo'n mix genadeloos door de mand; dan klinkt het boomy of muddy.

Ook luister ik überhaupt veel muziek in de auto dus ik hoor het snel als een track nog wat "mist" t.o.v. de commerciële tracks. Voor mij is het echt een ijkpunt.
Duidelijk verhaal ja, bedankt voor de uitleg :okdan:
 
Zojuist mix nog een beetje getweakt. Wat laag erbij en de lead wat meer naar voren proberen te halen. Het is kommaneukerij maar ik ben perfectionist. Morgen weer test in de auto.
 
Back
Top