Stuk of 20 tracks in 2 maanden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
20 tracks in 2 maanden.. lijkt me lekker als ik dat voor elkaar krijg..

Ik blijf veel te lang kloten of zit op een gegeven moment vast. Zal er ook wel mee te maken hebben dat ik mn lat erg hoog leg.. ik ben bijna nooit écht tevreden over wat ik maak..

meer oefenen........ en als je dan gek wordt... nog meer oefenen.
 
De meeste tracks missen inderdaad enige diepgang. Het hoge gehalte aan Schwarzenegger one-liner comments van de afgelopen 14 dagen (met name de laatste track) doet mij ook sterk vermoeden dat het hier gaat om betaalde "promotie". Zeker gezien je andere topic i.v.m. het binnentreden bij de "top 100" labels. Het zal vast vervelend zijn om te horen, maar dat gaat met deze tracks gewoon absoluut niet lukken.

De dame op de cover van La Saxofona is echter wèl weer goed te pruimen. :luv:
 
De meeste tracks missen inderdaad enige diepgang. Het hoge gehalte aan Schwarzenegger one-liner comments van de afgelopen 14 dagen (met name de laatste track) doet mij ook sterk vermoeden dat het hier gaat om betaalde "promotie". Zeker gezien je andere topic i.v.m. het binnentreden bij de "top 100" labels. Het zal vast vervelend zijn om te horen, maar dat gaat met deze tracks gewoon absoluut niet lukken.

De dame op de cover van La Saxofona is echter wèl weer goed te pruimen. :luv:


Als we zo gaan doen kan ik ook vies uithalen. Eneen soundcloud link in mijn eigen topic........ wat is daar mis mee. Staat niets over in de disclaimer dat het verboden is.
Ik vind het erg vervelend als mensen zich zo gaan gedragen op forums. Dat je het over ''Schwarzenegger hebt of een plaatje bewijst al weer genoeg van het niveau hier.
Ik lees ook weer alleen maar negatieve comments... en niets positiefs... / typisch weer.. ik heb niets tegen kritiek, maar als mensen alleen negatief doen ga ik twijfelen.

was alleen benieuwd naar meningen maar afzeiken doe je maar elders.
Gaan mensen los op mijn muziek? JA!! Is mijn muziek dan slecht?????????? . sommige vinden van wel andere niet.. Heb ik echt geen problemen mee. Als mensen het eentonig of saai vinden vind ik dat ook prima om te horen,

Maar ik vraag me nog 1 ding af.......
Wat ben jij in godesnaam de hele dag aan het doen? Naar mensen speuren op forums om vervolgens belachelijk te maken? Dat noem ik pas zielig en kansloos. Niets beters te doen dus. ga wat nuttigs doen, muziek maken oid.

Wat ik heb bereikt? Ik zat al bij een label en sta op beatport.............. 3 labels hebben atm interesse in mij... etc.
Wat jij hebt bereikt? Niets in je zielige leventje, behalve op fora mensen afkafferen.

Wie kan mij vertellen hoe het nog zieliger kan ? jezelf verkopen voor drugs bijvoorbeeld.
 
Laatst gewijzigd:
Ik wil ook nog eens weten waarom je refereerd naar een ander topic van mij? Daar waar ik geen promotie uitvoer ivm geen links. Enige link naar mijn muziek vind je in dit topic.
Wat heeft dat in godesnaam te maken met dit topic waar we nu hier in zijn.
Dus je bent ook nog eens zo'n persoon die door iedereens dossier gaat spitten en elk woordje wat woord gezegd door het potentieele slachtoffer op gaat lopen zoeken in archief.

En dat noemt zich dus ''poster'' . Erg waardevol zijn die posts van jou meneer ''Wootson''.

Ok, genoeg ....
Iemand nog die iets positiefs te melden heeft? Anders liever geen reacties meer, dan kan ik mijn bureaustoel nog beter om feedback vragen.
 
Laatst gewijzigd:
Mooi al die commentaren van fake accounts op je soundcloud

Grappig heel veel van die comments zijn van mensen die allemaal het zelfde nummer delen :) Zijn dat die fake accounts?

Ik vind de nummers trouwens best goed in elkaar zitten. Simpel op zich maar allemaal origrnele ideeën, niet gemakkelijk dus en met zorg uitgewerkt.
 
Jongens doe eens lief tegen elkaar... Het is moederdag vandaag, jullie mamma's vinden het vast niet leuk dat jullie zo hard tegen elkaar doen...
 
Heb de bovenste track geluisterd. Best een lekkere track!
De tweede vond ik wat minder..
Wat krijg je inderdaad veel positieve comments op SoundCloud!
Hoe doe je dat? :S
 
Laatst gewijzigd:
Als er één iemand op het Synthforum altijd relaxed is, dan is het wel Wootson. Trek het je niet aan Wootson, we hebben hier te maken met iemand die niet bekend is met het forum.
 
Jammer van al die soundcloudcommentarenten die naar hetzelfde nunmer/performer verwijzen. Is dit hoe je het vandaag de dag doet?

Wat betreft de muziek zou ik wat meer energie in 1 nummer steken dan bandwerk. De ideeen zijn leuk, maar zoals vorige commentaren hebben aangetoond, klinkt het een beetje te generisch (beat aan, beat uit, zonder opbouw, maar wel een goede mix, de geluiden hebben weinig interactie). Dus, minder PR, meer muzikaal werk :)
 
Die comments zijn voor een groot deel fake ja.. is een test om te kijken wat er dan gebeurd. Kan het kwaad? Nee kijk maar eens bij Afrojack of Chuckie ofso niets is echt. Het kost ook geen eene drol ... eurotje of 12 en je hebt 300 comments
Marketing methodes.............. Tja als jullie het fake of nep vinden prima.. want ik vind het ook fake maar helaas werkt het wel goed.

Bedankt voor de reacties alsnog.. Dat is well leuk om te horen!

En JA! ik ben idd iemand die snel ruzie heeft etc... Als iemand 1 ding verkeerd zegt word ik gewoon pissed of. na een jaar of 15 op forums veel gezeik meegemaakt...
Punt is vooral dat ik veel trollen tegenkom op fora daarom ben ik zo snel agressief, ik vertouw het ook nooit snel. irl ben ik super chill nooit ruzie, behalve op forums.

Mooi al die commentaren van fake accounts op je soundcloud

jij bent jaloers jongen
 
Laatst gewijzigd:
Jammer van al die soundcloudcommentarenten die naar hetzelfde nunmer/performer verwijzen. Is dit hoe je het vandaag de dag doet?

Wat betreft de muziek zou ik wat meer energie in 1 nummer steken dan bandwerk. De ideeen zijn leuk, maar zoals vorige commentaren hebben aangetoond, klinkt het een beetje te generisch (beat aan, beat uit, zonder opbouw, maar wel een goede mix, de geluiden hebben weinig interactie). Dus, minder PR, meer muzikaal werk :)

Dit kreeg ik ook te horen toen ik een keer ergens wat liet releasen, precies dit verhaal.
Toen dingne aangepast en ik was toen op een manier bezig die ik zelf niet leuk vond. Heb nu liever dat ik iets maak dat ik er lol in heb en dat het flopt... dat idee
Ik heb geleerd dat hoe veel tracks je ook maakt het zal altijd wat mankeren op papier, echter vergeet men dat de realiteit anders is.

Punt van muziek is gaan mensen LOS of blijven ze stil staan??......... het is nooit de bedoeling om iets te creeren wat op papier top is en in de club gewoon niet lekker simpel en knallend. Mensen willen knallend is en niet naar een of andere mozart luisteren. Zo denk ik er over... atm
 
Die comments zijn voor een groot deel fake ja.. is een test om te kijken wat er dan gebeurd. Kan het kwaad? Nee kijk maar eens bij Afrojack of Chuckie ofso niets is echt. Het kost ook geen eene drol ... eurotje of 12 en je hebt 200 comments
Marketing methodes..............

.

Ik vind een marketing methode gebaseerd op onwaarheden niet de schoonheidsprijs verdienen. Als je je publiek hier al mee voor de gek houd, wie zegt mij dan dat je dat op andere manieren ook niet doet? (op muzikaal gebied dan). Zo bleek ook al dat je plagiaat had gepleegd, door een bestaande baslijn te gebruiken zonder vermelding van (het was geen royalty vrije sample ten slotte)

Het zijn allemaal dingetjes die ik niet handig vind van iemand die probeert iets te verkopen. Daar krijg je in elk geval geen betere naam door.

Betreffende Afrojack: als hij inderdaad dit soort comments koopt dan is het nog een treuriger kereltje dan ik al dacht, maar dat terzijde........

Je moet ook leren omgaan met commentaar. Zeker op een forum is commentaar vaak erg negatief en hard. Ruzie maken zal je zeker niet helpen. Probeer de goede dingen eruit te halen, want de meeste mensen zijn echt niet van die vervelende figuren.

Succes
(en sorry voor mijn moraliserende bericht)

Paul
 
Ik vind een marketing methode gebaseerd op onwaarheden niet de schoonheidsprijs verdienen. Als je je publiek hier al mee voor de gek houd, wie zegt mij dan dat je dat op andere manieren ook niet doet? (op muzikaal gebied dan). Zo bleek ook al dat je plagiaat had gepleegd, door een bestaande baslijn te gebruiken zonder vermelding van (het was geen royalty vrije sample ten slotte)

Het zijn allemaal dingetjes die ik niet handig vind van iemand die probeert iets te verkopen. Daar krijg je in elk geval geen betere naam door.

Betreffende Afrojack: als hij inderdaad dit soort comments koopt dan is het nog een treuriger kereltje dan ik al dacht, maar dat terzijde........

Je moet ook leren omgaan met commentaar. Zeker op een forum is commentaar vaak erg negatief en hard. Ruzie maken zal je zeker niet helpen. Probeer de goede dingen eruit te halen, want de meeste mensen zijn echt niet van die vervelende figuren.

Succes
(en sorry voor mijn moraliserende bericht)

Paul

Daar weet ik niets van ik pak gewoon iets wat ik lekker vind klinken kan er net zo makkelijk weer uitgehaald.
Tja, leren omgaan met comments... ik zie alleen maar negatieve comments... meestal

Ik kom arrogant over maar wat wil je als je alleen maar gezeik krijgt op forums . die tijd van iedereen gelijk geven heb ik meegemaakt, ik gaf echt iedereen gelijk die kritiek gaf en paste alles meteen aan.. maar op den duur blijft het zo ... je moet een keer de knoop doorhakken, uitzonderingen daargelaten....
Ik denk dat de meeste hier gewoon stikjaloers zijn want je kan altijd wel een beetje positief zijn over iemand die tracks maakt.. en het maakt dan niet uit of het een n00b is of een newbie. Als het alleen maar negatief is is het imo alleen maar jaloezie........... en dan heb ik het niet over mij beoordelen maar in het algemeen. Die ervaring heb ik namelijk HEEEL goed........ ik weet precies hoe forums werken.. veel meelopers en groepjes gedrag :)........ ik ben iemand die echt 1 is als eenheid.

Als ik voor de fun iemand beoordeel die een KUT track heeft gemaakt zeg ik dat niet en kijk ik wat hij wel goed doet en vul ik het verder op een subtiele manier aan... is dit niet mogelijk?? Dan negeer ik zijn muziek en zijn posts.
Krijg je ook geen gezeik met mensen etc.
Als je mensen alleen maar negatieve comments geeft loopt zon forum hier snel leeg. . trolposters noemen ze dat :). En ik ben weer weg want heb geen zin meer hier.. ltrz
 
Laatst gewijzigd:
Ik kom arrogant over maar wat wil je als je alleen maar gezeik krijgt op forums . die tijd van iedereen gelijk geven heb ik meegemaakt, ik gaf echt iedereen gelijk die kritiek gaf en paste alles meteen aan.. maar op den duur blijft het zo ... je moet een keer de knoop doorhakken, uitzonderingen daargelaten....
Ik denk dat de meeste hier gewoon stikjaloers zijn want je kan altijd wel een beetje positief zijn over iemand die tracks maakt.. en het maakt dan niet uit of het een n00b is of een newbie. Als het alleen maar negatief is is het imo alleen maar jaloezie........... en dan heb ik het niet over mij beoordelen maar in het algemeen. Die ervaring heb ik namelijk HEEEL goed........ ik weet precies hoe forums werken.. veel meelopers en groepjes gedrag :)........ ik ben iemand die echt 1 is als eenheid.

Als ik voor de fun iemand beoordeel die een KUT track heeft gemaakt zeg ik dat niet en kijk ik wat hij wel goed doet en vul ik het verder op een subtiele manier aan... is dit niet mogelijk?? Dan negeer ik zijn muziek en zijn posts.
Krijg je ook geen gezeik met mensen etc.
Als je mensen alleen maar negatieve comments geeft loopt zon forum hier snel leeg. . trolposters noemen ze dat :). En ik ben weer weg want heb geen zin meer hier.. ltrz

Bericht door een moderator:
Beste A87, jij vraagt om feedback dus dan krijg je dat. Soms is die feedback misschien niet zoals je het liever had gezien maar dat is het risico van feedback vragen.

Dit was je wellicht niet gewend op basis van de unaniem positieve reacties op je soundcloud. Je hebt ongetwijfeld een heel leuke vriendengroep die daar reageert maar hier op het forum is het normaal dat als je een mening vraagt je die ook krijgt zoals hij is. Dat heeft verder niets met jaloezie te maken.

Niet elk lid is even subtiel in zijn of haar reacties, dat is een feit. Maar als je om feedback vraagt moet je er ook tegen kunnen dat je negatieve feedback kunt ontvangen.
Je zegt dat je arrogant bent door gezeik op forums. Het meervoud valt me hier op. Je hebt blijkbaar eerdere ervaringen op andere fora en ik denk dat het aan te raden is dat je die bagage achter je laat bij je bezoeken aan synthforum. Mogelijk kun je dan op een andere manier met negatieve feedback om gaan. :)
Ook geef je zelf aan dat je hebt betaald voor feedback op soundcloud..... dat geeft de forumleden hier natuurlijk ook een signaal dat je misschien onzeker bent over je tracks of het meer wilt laten lijken dan het is. Dat soort zaken scoren op dit forum nooit zo heel goed.
 
Laatst gewijzigd:
Doei! :doei: Misschien kan je ipv hier op synthforum wat meer hangen met je vriendjes op soundcloud, oh wacht..


:D hahaha, scherp..


Ik snap nooit zo dat mensen zo flippen van negatieve feedback.. that's life weet je..
 
Haha master topic :D

Maar om ff terug te komen op het al dan niet gebruiken van samples. Of fake friends op SC of FB of wat dan ook. Dit is toch van alle tijden? Hoeveel nummer 1 hits zijn niet eerst 100.000 keer door het eigen lable gekocht om dan in eens met stip op 1 te belanden. Ik krijg ze zelf ook meer dan eens in mijn inbox. Dat bedrijf dit of dat er wel voor kan zorgen dat ik het mannetje ben op SC. 1000 likes of comments of wat dan ook voor minder dan 10e. Ik lach er om en pleur ze weg.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top