Stuk of 20 tracks in 2 maanden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nooit geweten dat je feedback kunt kopen op zo'n site als dat van Soundcloud? Ik twijfel nu nog meer aan dat hele Soundcloud/Reverbnation dan dat ik al deed. Ben blij dat ik er vanaf ben.

Geld geven voor iemands mening? Geef die persoon liever een schop, maar goed dat ben ik dan weer.
 
Punt van muziek is gaan mensen LOS of blijven ze stil staan??......... het is nooit de bedoeling om iets te creeren wat op papier top is en in de club gewoon niet lekker simpel en knallend. Mensen willen knallend is en niet naar een of andere mozart luisteren. Zo denk ik er over... atm

Het kopen van likes op SC bewijst het omgekeerde... En uit ervaring weet dat ik de laatste keer dat ik naar een lokale club ging de DJ de zogenaamde knallers draaide en de dansvloer leeg was en het grootste gedeelte van het publiek in de kleine rook-ruimte gezellig bij elkaar zat. Na meer dan 20 jaar ervaring uitgang in clubs "all over the world" en zo te lezen vind ik dit fenomeen erg jammer.

Maar als je gelooft in wat je doet en je wilt wat bereiken op dit manier, moet je gewoon doen. :okdan:
 
Ik vind het ook iets vreemds hebben, maar het is hem wel gelukt om mijn aandacht te trekken op deze manier. Ik heb maar één ding voor TS, zorg er nu wel voor dat de muziek ook echt kwaliteit blijft voor jou. Als je trots bent op je muziek, en je beseft dat je iets in huis dan hoef je je muziek nooit te verdedigen.
 
Nooit geweten dat je feedback kunt kopen op zo'n site als dat van Soundcloud?
Dan heb je onder een steen geleefd, heel internet (en irl) bestaat uit netwerk(en). Heb je geen netwerk en wil je een netwerk......

je moet een keer de knoop doorhakken,
Waarom breng je het zelf niet uit ?

Productie draaien lukt je.........
 
20 tracks in twee maanden.... in een minuut doorheen gebladerd.
 
20 tracks in twee maanden... deed ik vroeger ook nu is het meer 2 tracks in 20 maanden.:D

Ik vind het ook niet slecht dat de leipe Harries aan al die slinkse technieken van betalen voor commentaar en weet ik wat welke andere netwerk pooierij ze morgen weer aan de man brengen gedoe doen. Want binnenkort weet iedereen dat veel commentaar helemaal niks betekend, en dat ook de "duizenden" aanhangers ook niks meer betekenen en...
...hoeven we allemaal niet meer aan dat netwerk hoererij te doen en kunnen we weer doen wat we al altijd zouden moeten doen en dat is... verdomd muziek makuh!!!!

Zal ik het nog es zegguh? MAKE MUSIC!
 
...hoeven we allemaal niet meer aan dat netwerk hoererij te doen en kunnen we weer doen wat we al altijd zouden moeten doen en dat is... verdomd muziek makuh!!!!!

Ik vraag me af hoe lang dat hele ge-social media nog populair blijft.. Vrienden verzamelen, likes verzamelen, vrienden hier, vrienden daar, dit liken, dat liken.

Twitter zus, twitter zo. Iedereen wordt maar gek gemaakt dat je van alles direct op de hoogte moet zijn.. Elke BN'er stuurt elke scheet die die laat via twitter de wereld in..

Als je nu eens nuchter kijkt wat je echt nodig hebt..er is amper info die je echt real time moet hebben en niet kan missen..
 
Bericht door een moderator:
Aaaaaaand it's gone!

Het is duidelijk. Ik denk niet dat we hier nog enige waardevolle feedback dan wel wist U datjes uit gaan halen. En voordat de modder hard word en pijn gaat doen...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top