Nieuwe synth van Native Instruments?

Massive 2? Waarom denk je dat? Klinkt mij niet logisch eerlijk gezegd.

Van mij mogen ze, vooruitgang hou ik niet tegen, maar op Massive zijn mensen toch nog niet echt uitgekeken?
 
Op SoundCloud staat dat het om een software synthesizer gaat.
forthcoming software synth
Vind het op z'n zachts gezegd niet bepaald revolutionair klinken en gezien de marketing praatjes moet het toch héél wat zijn.
 
Aan het begin van de video is er een paar keer een flitsende M te zien. Mischien gaat het dan inderdaad over een massive update.
 
Aan het begin van de video is er een paar keer een flitsende M te zien. Mischien gaat het dan inderdaad over een massive update.

Is dat niet gewoon een M van Modulatie?

You tube geluid vind ik zwaar ok, ben wel benieuwd, SC ja en nee, te veel bending wat mij betreft, als de rest van het geluid ook uit die SS komt dan een vette JA :baco:
 
Ik weet niet goed hoe Native Instruments normaal met update's om gaat met een nieuw major versie nummer.
Dus in dit geval als het Massive 2 gaat worden zou dit dan een gratis update worden of een betaalde...

Ik vermoed dat het dan een betaalde update wordt naar Massive 2.
Ook mede omdat alle Maschine eigenaren bij de update van Maschine 1.8 er Massive gratis bij kregen.
Natuurlijk een zeer leuk Kadootje waardoor de groep Massive gebruikers gelijk veel groter is geworden.

Bij uitkomen van Massive 2 als betaalde update, zeker als deze niet al te duur is,
zullen veel gebruikers wel gaan upgraden.
Wat dan toch weer extra cash zal opleveren voor NI.

Maaaarrr, het blijft natuurlijk speculeren!
Het kan net zo goed een totaal ander (nieuw) product zijn.

En wellicht dan ook het begin of onderdeel van Komplete 9 wat ook niet lang op zich zal laten wachten gezien de stunt aanbiedingen van Komplete 8 van de laatste tijd.
 
Zal mij benieuwen. Ik ga me alvast klaarmaken om niet weggeblazen te worden.

We kunnen er iig vanuit gaan dat het 100% digitaal gaat worden. :D
 

Attachments

  • Screen Shot 2013-02-26 at 7.06.28 PM.png
    Screen Shot 2013-02-26 at 7.06.28 PM.png
    240,9 KB · Bekeken: 56
  • Screen Shot 2013-02-26 at 7.07.28 PM.png
    Screen Shot 2013-02-26 at 7.07.28 PM.png
    217,3 KB · Bekeken: 55
  • Screen Shot 2013-02-26 at 7.04.43 PM.png
    Screen Shot 2013-02-26 at 7.04.43 PM.png
    80 KB · Bekeken: 49
  • Screen Shot 2013-02-26 at 7.05.51 PM.png
    Screen Shot 2013-02-26 at 7.05.51 PM.png
    222,8 KB · Bekeken: 55
Back
Top