Nieuwe synth van Native Instruments?

Dit staat op de site van NI:

"A REVOLUTION IS COMING - One synth to rule them all. Years of meticulous research and the latest in cutting-edge DSP technology combine to deliver a virtual synth with teeth. Stay tuned."
 
Hmmm, oke, misschien een Massive 2 ja, maar zoveel verbeteringen heeft het toch niet nodig?

Nou ja, dan wachten we maar af en zien we wel hoe groots het nieuws is.
 
Dit staat op de site van NI:

"A REVOLUTION IS COMING - One synth to rule them all. Years of meticulous research and the latest in cutting-edge DSP technology combine to deliver a virtual synth with teeth. Stay tuned."

Idd.. DSP is toch altijd hardware? Dus een stuk electronica waar een virtual synth opdraait? Die dan te laden is met elke willekeurige denkbare synth (want virtueel), zoiets?
 
Idd.. DSP is toch altijd hardware? Dus een stuk electronica waar een virtual synth opdraait? Die dan te laden is met elke willekeurige denkbare synth (want virtueel), zoiets?

Digital signal processing heeft op zich niets met hardware te maken. Maar het filmpje doet wel hardware vermoeden.....we zullen zien!
Het zou zomaar NI"s eerste hardware VA kunnen worden......

Maar gezien het bedrijfsprofiel lijkt het me gewoon een nieuwe softsynth.
 
Ik heb afgelopen 25 jaar niet anders gehoord dan "We create the future" en andere holle marketing kreetjes die niets zeggen over het enige dat belangrijk is om muziek te maken : TALENT.
Spijtig voor velen is dat helaas niet in VST te krijgen. :doei:



 
Ik denk ook massive 2 aangezien ze massive aan alle maschinegebruikers al gratis weg hebben gegeven.

Als het iets anders is, dan mogen ze wel erg origineel uit de hoek komen wil ik meer impressed zijn dan van alchemy.
 
Toch niks nieuws gehoord.
Misschien op interface gebied vernieuwend?
 
Hij gaat MONARK heten gok ik zo. Dat in ieder geval in de sourcecode weer te vinden

OtotkRU.png
 
Hij gaat MONARK heten gok ik zo. Dat in ieder geval in de sourcecode weer te vinden

OtotkRU.png

Scherp inderdaad :D Naam pas dan ook mooi bij de slogan. Wel een slogan die veel verwachtingen schept..

Mijn gok: een grote broer voor SkannerXT en Razor.
 
Back
Top