Noxgenus - Permanent Marker

vcovca

NOXGENUS
Lid sinds
22 Maart 2005
Berichten
8.662
Locatie
...
Nieuwe Noxgenus track... enjoy!
 

Attachments

  • Permanent Marker 192.mp3
    7 MB · Bekeken: 173
Die titel :D

Track klinkt best leuk, zou zomaar iets van The Tuss kunnen zijn vind ik :okdan: Misschien in die break rond 2.19 nog meer accent op wat spacy phaserige strings die er langzaam bij komen? Zou het m.i. wat zweveriger maken. Anyway, ik heb mij weer 5 minuten vermaakt :D
 
Tijdens het creatieve proces hebben we nogal veel lopen stiften op stukken hout hiero.. vandaar :D
 
Tsss... je eigen track gaan goedkeuren ,mot niet gekker worden ;)

Klinkt best wel lekker .
Ik zit wel elke keer ze zoeken wat nu het hoofdonderwerp is .
Is het die drums met dat metaal achtige pling[ wat dus wat nadrukkelijk aanwezig is] , of het tb bassje ?
 
Kweenie Hill.. zo diep hebben we er denk ik niet over nagedacht...

En WE is Noxgenus. Voornamelijk met z'n drieën, maar zitten zelden nog zamen in een hok. Vandaag dus wel weer een keertje!
 
Vind hem best lekker, in elk geval genoeg om hem een tweede keer te beluisteren. Ik zit eerlijk gezegd wel een beetje te wachten tot de drums heel dik los haan. Lijkt me fijn :).
 
Mijn collega's vonden de drums zo genoeg los gaan.. :)
 
Lekker nummer.. wel een beetje generiek in de zin van dat er geen elementen in zitten die er echt uitspringen die het nummer uniek en memorabel maken.. dat zoek ik toch wel altijd een beetje in muziek. Wel lekkere groove en fijne geluidjes :)
 
Ach, en daar gat het meestal wel om bij ons hoor. Het hoeven geen toppertjes te zijn. Meestal storen ze na 800 keer luisteren nog niet.

Thanx i.i.g.!
 
Ik had verwacht dat ik het niet leuk zou gaan vinden na de eerdere comments te hebben gelezen (dit is niet echt mijn muziek) maar ik was aangenaam verrast en heb de hele song geluisterd. De geluiden en groove vind ik erg fijn, nice one.
 
Uitstekende track!! Wat ik vooral goed vind is dat er om de 4 maten steeds iets nieuws gebeurt.
Hoort natuurlijk ook zo bij dit soort muziek. Ga vaker luisteren naar Noxgenus.
 
Ik moest hem even een paar keer horen voordat ik wilde commenten. Dus na een paar dagen op de mp3 speler te hebben gestaan...
Komt ie. Klaar voor? Maakt niet uit:
Fucking lekker nummer!
Ben het met sommige wendingen niet helemaal eens maar dat is dat smaak ding weer. Zo vind ik het melodietje iets te vrolijk en mis ik ook een beetje een BOEM moment.
Sounds zijn heerlijk!
 
Moehahahahaaah thanx!
 
Lekker nummer.. wel een beetje generiek in de zin van dat er geen elementen in zitten die er echt uitspringen die het nummer uniek en memorabel maken.. dat zoek ik toch wel altijd een beetje in muziek. Wel lekkere groove en fijne geluidjes :)

Ik sluit mij hier volledig bij aan.
Maw jouw persoonlijke doelstelling met het maken van muziek, is bereikt : tof tijdverdrijf en -ook voor anderen- aangenaam te consumeren muziek.
 
Heheh, precies :D
 
Back
Top