Oops, My Display Died! - Techno

H-Man

Stamgast
Lid sinds
8 oktober 2012
Berichten
149
Locatie
Zoetermeer
Je kent het wel, je hebt een wat oudere synth, die een beetje te veel stof gehapt heeft, met wat achterstallig onderhoud.
Je bent wat aan het tweaken en wat knoppen aan het draaien en dan opeens geknipper en poef!!.. 'Oops, My Display Died!'



Daar gaat deze track dus over.

Met speciale hulp van 'Mister X', die de vocals op zich heeft genomen.
Enjoy :)
 
Laatst gewijzigd:
Leuk maar zo luid en op het einde distorted?
Vond het begin wel leuk tot ik hoorde dat dat dan ook alles is...
Dan op het einde nog distortion en dan al zo luid de track...
Ja ieder zijn ding

Blijkbaar niet te luid bij opnieuw luisteren.
 
Haha geweldig! Doet me ook een beetje denken aan Jimi Tenor's Take me baby, maar dan met humor ipv Finse sérieux. Of zelfs sommige vroege tracks van Green Velvet. Volgens mij is de tijd weer rijp voor dit soort trage techno. Eén kleine opmerking: de vocal zit er helemaal in het begin niet helemaal goed in, ik denk dat je hem ietsje naar voren moet halen (of de room/effect ervan afhalen, dat kan ook). Maar dat is dus enkel bij de eerste maten, daarna zit het wel goed.
 
Leuk nummertje hoor...:okdan:

"gemakkelijk" loopje met:
Oeps, mijn raampje is dood...
Da's digitale sh**!
Nieuwe halen dan!:D
 
Haha geweldig! Doet me ook een beetje denken aan Jimi Tenor's Take me baby, maar dan met humor ipv Finse sérieux. Of zelfs sommige vroege tracks van Green Velvet. Volgens mij is de tijd weer rijp voor dit soort trage techno. Eén kleine opmerking: de vocal zit er helemaal in het begin niet helemaal goed in, ik denk dat je hem ietsje naar voren moet halen (of de room/effect ervan afhalen, dat kan ook). Maar dat is dus enkel bij de eerste maten, daarna zit het wel goed.
Thanks! ik ga nog eens de vocals finetunen (was al lastig genoeg, het waren meerdere takes met elk verschillende effecten)
 
Geinig dingetje inderdaad, ik kan enkel lachen als ik m hoor.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top