Gloomy ft. Myakesh - All The Time

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.125
Locatie
België


of



een chill dance nummer, met een verrassende op(af)bouw, lol :)

Enjoy deze eerste track van mijn nieuw album: "Bang, You're Alive".

Het volledige album volgt snel.

Thnx

Gloomy
 
Haha, lol... en een dag nadien is het zover, Gloomy brengt zijn nieuw album uit, genaamd: "Bang, You're Alive"... specificaties onder het releases-subforum.

Oh ja, ik had niet gezien dat hij zo lang was, had ik dat geweten had ik er idd wat acid ingestoken.

Dank je wel voor de fijne commentaar, stoter :)
 
even wat feedback"bij 55 seconden in de track komt de vocal rap en de saxofoon tegelijk erin ...dat is to much...de luisteraar raakt de draad kwijt want er gebeurd teveel ...tedruk.....laat de vocals zijn ding doen en breng daarna de sax erin zonder vocals...
Ik weet qua muziek en inspiratie zijn er geen regels maar de luisteraar kan maar max 2 hoofdelementen volgen anders raakt ie de draad kwijt...
Dus positief bedoelt.... je bent heel creatief en je hebt veel goede ideen wat super is maar verdeel het wat meer ...breng wat minder elementen erin ...verdeel het wat meer over de gehele track..maak ruimte..

keep going strong gloomy!:mega:
 
Klinkt goed maar soms wat druk. Wat mij opvalt persoonlijk is iets raars. Als ik een nummer maak dat redelijk ingewikkeld gespeeld is dan word dat minder beluisterd dan een nummer dat ik kut vind omdat het zo simpel is.
Er zijn nummers waarvan ik zelf vind dat ze op niet veel trekken en die luisteren de mensen net het meeste!

Wat mij opvalt en wat ik denk dat het betekent is dat niet een veelvoud aan noten telt, maar hoe ze gespeeld worden.
 
Apart nummer...
veel sample's van (arab)stemmen, een sax, nee, 2 sax sampels
and a lot of fun...

Het nummer komt idd wat hyper binnen maar went snel... :okdan:
 
even wat feedback"bij 55 seconden in de track komt de vocal rap en de saxofoon tegelijk erin ...dat is to much...de luisteraar raakt de draad kwijt want er gebeurd teveel ...tedruk.....laat de vocals zijn ding doen en breng daarna de sax erin zonder vocals...
Ik weet qua muziek en inspiratie zijn er geen regels maar de luisteraar kan maar max 2 hoofdelementen volgen anders raakt ie de draad kwijt...
Dus positief bedoelt.... je bent heel creatief en je hebt veel goede ideen wat super is maar verdeel het wat meer ...breng wat minder elementen erin ...verdeel het wat meer over de gehele track..maak ruimte..

keep going strong gloomy!:mega:
Hey, thanks a lot, dude. Weet je, daar heb je't waar het overal bij Gloomy over draait. De draad kwijtraken is noodzakelijk, dat verfijnt je skills. Ik probeer, met mijn muziek, jullie knettergek te maken. Maar er zijn er tussen ons die al in het oog van de storm vertoeven, en deze muziek goed kunnen verdragen. En die zijn sterk, heel sterk. Welcome to the club :)
 
Klinkt goed maar soms wat druk. Wat mij opvalt persoonlijk is iets raars. Als ik een nummer maak dat redelijk ingewikkeld gespeeld is dan word dat minder beluisterd dan een nummer dat ik kut vind omdat het zo simpel is.
Er zijn nummers waarvan ik zelf vind dat ze op niet veel trekken en die luisteren de mensen net het meeste!

Wat mij opvalt en wat ik denk dat het betekent is dat niet een veelvoud aan noten telt, maar hoe ze gespeeld worden.
True! Dank je wel voor je bezoekje maat!
 
Apart nummer...
veel sample's van (arab)stemmen, een sax, nee, 2 sax sampels
and a lot of fun...

Het nummer komt idd wat hyper binnen maar went snel... :okdan:
A lot of fun indeed Googol, anders zou ik het niet doen ;)

Thnx bro!
 
Back
Top