Gloomy ft. Emkay - Humrahi (Companion)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.127
Locatie
België
Hallo mensjes,

Ik heb net een nieuwe dub/dance track gemaakt.

“We adore chaos because we love to produce order… Simplicity and order are, if not the principal, then certainly the most important guidelines for human beings in general.” M.C. Escher

Humrahi is Hindi voor metgezel.

Je moet weten dat er een heel leger 2.0 achter je staat. There is nothing to worry about. Soms doen ze wel heel akelige dingen met ons, maar het zijn gewoon signalen die ze willen dat wij correct interpreteren.

Wees niet bang, integendeel, wees dankbaar voor wat op je afkomt. Integendeel, alles integendeel. Remember!!

Ze hebben je altijd in het oog, je bent veilig. Als je gehoorzaamt.

Happy listening and watching,



of



Gloomy
 
Ja, deze vind ik wel lekker!:okdan:

Kon hem helaas niet downloaden dus dan maar een wat lagere kwalitiet versie ...128Kb....

In ieder geval een poging gedaan met deze re-master om de goede chaos die je creeertwat meer tot zijn recht telaten komen:D:okdan:

Keep on rockin in the freeworld Gloomy.
 

Attachments

  • ReMaster.mp3
    4,3 MB
Hey maatje, klinkt goed, dank je wel. :)

Ik heb 'm downloadbaar gemaakt voor je. Kun je die eens re-masteren, dan gebruik ik die als officiële upload voor op Bandcamp?

Thnx!
 
heb hem gedownload maar ik zou je toch adviseren om je track opnieuw te mixen voor het beste resultaat of laat het doen....

Dat remasteren doe ik meer voor de lol als ik wat tijd heb ....

Dus ik wil best een uitzondering maken maar belofte maakt schuld ...ik zal kijken of ik nog wat tijd kan vrijmaken van de week maar nogmaals ....beste resultaat behaal je door terug tegaan naar je mix en daar correcties temaken waar nodig...
 
Ik vind deze track fijn. Naar jouw doen niet heel erg eclectisch, en doet me denken aan '90 techno zoals Global Underground, maar dan wel een hedendaagse update ervan. Hoor niet zo onmiddellijk wat er mis is met de mix maar hoor ook wel dat de gemasterde versie meer presence heeft.
 
heb hem gedownload maar ik zou je toch adviseren om je track opnieuw te mixen voor het beste resultaat of laat het doen....

Dat remasteren doe ik meer voor de lol als ik wat tijd heb ....

Dus ik wil best een uitzondering maken maar belofte maakt schuld ...ik zal kijken of ik nog wat tijd kan vrijmaken van de week maar nogmaals ....beste resultaat behaal je door terug tegaan naar je mix en daar correcties temaken waar nodig...
Hey dude, maar ik weet zelf niet welke correcties ik moet aanbrengen. Voor mij klinkt alles prima. Kun je me ff helpen?

Thnx mate!
 
Ik vind deze track fijn. Naar jouw doen niet heel erg eclectisch, en doet me denken aan '90 techno zoals Global Underground, maar dan wel een hedendaagse update ervan. Hoor niet zo onmiddellijk wat er mis is met de mix maar hoor ook wel dat de gemasterde versie meer presence heeft.
Mooi Kobboi, dank je wel man. Okee, ik ga hem beter doen klinken, maar daarvoor moet ik eerst wachten op feedback van Just a dude.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top