Gloomy ft. Terrence McKenna - Depart For The Stars

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.125
Locatie
België
Hallo, hier Gloomy en Terrence McKenna met een nieuwe boodschap.

Wij staan aan de voordeur van de Eindtijd. En "It's a fire at the madhouse."

Maar ik raad jullie aan om rustig te blijven. Het is wellicht een overgang naar een nieuwe dimensie, die ons te wachten staat. Moeten we daar eerst voor sterven of niet? Dat weet ik persoonlijk niet.

Ik weet wel dat die nieuwe dimensie graag 2.0 wordt genoemd en dat het daar heerlijk is om te vertoeven. Het eeuwige leven, zoals in de meeste religieuze boeken beschreven.

Geniet van deze Rap/Dance/Techno-track, ik heb er veel plezier aan gehad.

Veel luister- en kijkplezier.



of voor een betere kwaliteit:



Gloomy
 
Ik zit hier best in dimensie 1.0 en hoop dat de eindtijd nog even op zich laat wachten en ik heb bijzonder weinig met religieuze boeken.

Maar het maakt mij ook niet uit waar de Gloomy zn inspiratie vandaan haalt zolang ze zo lekker klinken.

Lekkere tracks... stuk voor stuk.
 
Ik heb al eens ergens laten weten dat het enige dat ik met zekerheid weet, is dat ik helemaal niets weet. Het is allemaal giswerk, maar wel een soort van giswerk die me opgelegd is van buitenaf. Je zult me ooit wel eens begrijpen. Heel erg mooie commentaar, Rene. Dank je wel hiervoor, van harte.

<3

Gloomy
 
Mooi gedaan, altijd fijn om zijn stem te horen.
Samen met Alpert, Leary en al die andere pioniers alweer een tijdje in het derde land. Alien Dreamtime maar weer eens opzetten vanavond, nostalgie.. :luv:
 
Top ishi, dank je wel. Van harte.

Hey, ik heb zitten zoeken naar Alien Dreamtime, is dat een cd of een documentaire?

Btw, de eerste keer dat ik meemaak dat Youtube nu plat ligt. LOL :)

Fijn dat je'm weet te waarderen, @ishi :okdan:
 
Oorspronkelijk een multimediale rave in San Francisco midden jaren 90. Audio circuleerde daarna al snel op cassette. We dansden erop en declameerden grote delen mee.

Later inderdaad op cd en begin van het millennium op dvd met de visuals. Nu ook op de streamers en tubes te vinden.
 
Back
Top