Vengeance producten kopen

V-synth

Stamgast
Lid sinds
19 mei 2008
Berichten
149
Locatie
Den haag
Hallo allemaal.
Ik ben van plan om Vengeance producer stereo suite aan te schaffen maar wat ik heel graag wil weten is of het ook geschikt is voor meerdere computers aangezien ik het wil delen met een vriend.

wat ik me ook afvraag is of ik ook Sylenth1 presets kan kopen via vengeance voor een illegale sylenth vst,

Vriendelijke groeten Dillon
 
De Vengeance producten gebruiken een Dongle. Je kunt dus op meerdere computers de suite installeren, maar om het te gebruiken heb je de Dongle nodig.

En wat je laatste vraag betreft....die vraag wordt hier meestal niet zo op prijs gesteld. Ik denk dat je veel negatieve reactie daarop gaat krijgen.

Ik zou zelf Sylenth legaal aanschaffen van het geld wat je anders voor de Vengeance patches zou gebruiken. Met Sylenth kun je echt heel goed zelf de Vengeance sound namaken en op Youtube stikt het van de tutorials met Sylenth.
 
Ok maar ik kan dus niet 2 dongle's kopen en allebij de dongles gebruiken voor 1 Vengeance Producer stereo bundle,

en mijn 2 vraag ja sorry ik weet dat het niet mag en dat het een schande is maar ooit koop ik ze legaal ;)
 
Nee, want op die dongle staat weer jouw serial.. welke je niet zomaar kan kopieren naar dongle nummer 2..
dus helaasch, er zit weinig op dan "ieder zijn eigen vengeance producer stereo bundle" te kopen.

en dat je een "test versie" heb.. och, ik vind je niet echt gelijk een crimineel.. ik vind lang niet alle software leuk, maar heb in me tienerjaren wel alles uitgetest wat los en vast zat.. als ik dat zonder rare copietjes had moeten doen.. dan had dat nooit gekunt.. en hmm met 30-dagen-evaluatie-versies kom ik gewoon niet zo ver, ik ben daar niet snel genoeg voor, om het degelijk te kunnen testen..

maar wat vasc zegt snijd wel hout:
wel content kopen voor een product.. maar het product zelf niet kopen.. .. koop dan inderdaad je product eerst.
en leer er mee werken.. elke tool is zijn geld waard, als je er maar mee kan werken..

cubase, daar kan ik niet mee werken.. dus ik zal het nooit kopen.. het is voor mij zijn geld niet waard..
renoise, daar kan ik mee lezen en schrijven.. dat heb ik gekocht.. en dat geld is een harstikke goede investering geweest voor mij.. (en niet eens een dure).. om maar een voorbeeld te noemen..
 
Illegaal downloaden mag helemaal niet!

En materiaal met copyright (en een dongle) mag je niet delen met andere mensen!

:maffia:

Maar gekochte presets kan je volgens mij gewoon gebruiken, want dat zijn gewoon bestandjes met bepaalde instellingen voor die vsti. Die kan iedereen maken. Daar zit geen versleuteling op om te kijken of je wel betaals hebt.
 
Ik bedoelde eigenlijk de try-before-you-buy uitprobeer techniek van Team AiR etc. :)

Ooit kom je erachter dat legale software beter is! Zelfs deze internetpiraat is tot inkeer gekomen :D.
 
Patches gemaakt met een "echte" Sylenth1 werken NIET op de genepte versies. Daarom heb ik laatst ook netjes de Sylenth1 aangeschaft.

Ik heb toch echt een hele zooi officiele presetpacks gedownload en die werken allemaal perfect. Lijkt me niet dat die allemaal gemaakt zijn in de gekraakte versie..
 
Back
Top