Mariska - Lullaby

Hmm, ja een mooie sfeer...! Ben benieuwd wat je maakt wanneer de tropische temperaturen overheersen... :-P
 
HH's zijn gaaf.. of meer het geheel van cymbals en highhats. Weer een erg fijn exemplaar om naar te luisteren. Soort kruising van May, Larkin en Shake Shakir, beetje Fowlkes erbij.. erg lekker weer!
 
Tja ik vind die hi hats nou niet het sterkste uit de track, maar wel een lekker sfeertje. Ondanks dat ik hem in de hitte in Madrid beluister.
 
Persoonlijk zou ik de padsound in de break meer aandacht (lees: ruimte in de mix cq meer presence) geven. Dan is ie echt af.
 
ik vind hem saai en het gaat qua verloop nogal traag.......wel een echte lullaby want ik word slaperig. :) .....
 
Leuk sfeertje
Vind t geen track overigens
 
Je vindt het geen track? Apart.

Lekker space in het begin. Misschien dat ik op een gegeven moment wel een iets steviger ritmesectie zou waarderen, maar dat zou het karakter van de 'Lullaby' wellicht om zeep helpen. De hats enzo doen me niet zoveel, maar de variatie is sounds in het algemeen is w.m.b. dik in orde. Ik heb er i.i.g. met plezier naar geluisterd.
 
ik vind dit wel het mooiste tot nu toe van 2012 wat ik hier op synthforum heb gehoord.

mooie klanken, subtiele opbouw en afwisselingen. en ook dat patroon wat op een gegeven moment gaat verschuiven in het ritme/ de maat.

ik mis maar een ding op een gegeven moment. een echte verrassing, iets extra's als grote afsluiter.
op 2.50 herhaal je nog een keer die synthstring-melodie. ik zou hier zelf nog iets verrassends bovenop plaatsen zodat je nog een treetje hoger in de climax gaat.
ik denk dan aan iets van lange noten. een lang uitgerekte melodie. Bijvoorbeeld met vrouwelijke hoge mooie zwoele stem in een bad van galm. met veel ruimtelijkheid. zoiets..en die kan aan het einde langzaam of in een keer verdwijnen om het uitro weer leeg achter te laten.


:gaap:
 
sfeer is super,ik vind ook dat er iets ontbreekt voor de 'track' gehalte,kan niet zeggen wat
 
Back
Top