The End of the Tunnel (electronic/dance)

Nieuwe track maar over de komende dagen nog beter mixen waarschijnlijk, gemaakt met Roland Cloud Juno-60 & sylenth vst. Bewerkt met neutron 3 advanced en mastered met ozone 9 advanced.


Leuke track. Heeft wat rave invloeden, wat breakbeat/electro invloeden.

Is er een reden om de synthlijn op het eind elke keer te stoppen? Ik denk dat de track lekkerder door loopt als dat niet gebeurt. Ik deel de mening over de snare, die mag iets snappier, geedt wat meer snelheid. Gaandweg komt alles lekker los en past het goed. Inderdaad, zoals gezegd, wellicht iets sneller opbouwen.
 
Leuke track. Heeft wat rave invloeden, wat breakbeat/electro invloeden.

Is er een reden om de synthlijn op het eind elke keer te stoppen? Ik denk dat de track lekkerder door loopt als dat niet gebeurt. Ik deel de mening over de snare, die mag iets snappier, geedt wat meer snelheid. Gaandweg komt alles lekker los en past het goed. Inderdaad, zoals gezegd, wellicht iets sneller opbouwen.
Bedoelt ge de break die anderen suggesteerden erin te zetten?,of bedoel je op het einde helemaal op de song te... stoppen?
 
Leuke track. Heeft wat rave invloeden, wat breakbeat/electro invloeden.

Is er een reden om de synthlijn op het eind elke keer te stoppen? Ik denk dat de track lekkerder door loopt als dat niet gebeurt. Ik deel de mening over de snare, die mag iets snappier, geedt wat meer snelheid. Gaandweg komt alles lekker los en past het goed. Inderdaad, zoals gezegd, wellicht iets sneller opbouwen.
Ik ga de tracks sneller opbouwen en korter maken, de snare heb ik geen idee hoe ik het moet doen, ik doe alles op het gehoor en heb niks kennis van al die dingen en dat hoeft niet.
Ik kan wel proberen de reverb minder op de snare te zetten en dan is die korter. Misschien met delay voor wat echo zorgen.
 
Maar vooral bij jezelf blijven, als je een gekke muziekprofessor wilt zijn, moet je vooral daar plezier in beleven ..als alle kritiek\ideejen een beetje veeleisend is. Het moet vooral leuk zijn en blijven voor jezelf.
Plezier? Dat komt op het einde, alst af is en in mijn oren goe klinkt. Dan komt veel plezier. Tijdens het maken ook, toch verkloot ik het elke keer.
Het is als een baan vol hindernissen waarvan de helft ge er zelf plaatst.
En ge concentreert u op 1 track maar er zijn andere tracks en dan hoort ge dat minder. Dat is hoe mijn oren werken. En na een tijd hoort ge niet meer de realiteit. En zet ge zelf hindernissen. Ik mix uren aan een stuk, dat is echt niet goed maar op de moment is muziek maken het enige dat ik doe op een dag, en ik probeer ook te bidden en mis te zien
 
Dat verhaal klinkt of het hoofd geen rust krijgt. Het helpt vaak even pauze tussendoor te nemen. Zeg 10 minuten. Daarna zie je ineens dingen helderder en krijg je verse ingevingen.. Het werkt echt bij alle drukke dingen in het leven. In de pauze zet het brein even alles op een rijtje en zie je soms na een pauze ingangen die je eerder niet zag.
Een vol hoofd lijkt uw creativiteit in de weg te zitten en misschien helpt deze tip.
Ook is het normaal dat het brein niet elke dag op de top presteert en probeer je het later nog eens.
Ik probeer ook maar te helpen.
 
Back
Top