Roland Cloud Juno-60 en Sylenth

Dit is het einde, ik haal de track nu gewoon door ozone master assisstent want tot het masteren gaat altijd alles goed en dan wil ik het te goed maken. Ik ga daarmee stoppen.



 
Kheb denk ik een gouden regel gevonden. Als ik gewoon alle instrumenten gelijk zet met de kick afzonderlijk heb ik een goei STARTpunt. Ik dacht gisteren dak er was. Neen, tis een heel goei startpunt.
Kdenk dat ik daar iets mee gevonden heb.
Kga ook dan maar terug zelf masteren want mijne mix gaat nu denk ik verbeteren en de master dan ook.
Ge kent mij eh, moet me bezig houden
 
Als alles goed gaat op 12 maart 2024 verkrijgbaar op Spotify, Apple Music, Amazon Music en Itunes.
We zullen zien...

 
Om de 1 of andere reden lijkt de tunecore link niet meer te werken, ik zal dan de link naar mijn eigen website geven waar je de players van alles kan terugvinden. Inclusief Soundcloud Player sinds ik daar ook ga op monetizen. (als het me lukt)


Stream de song een keertje en laat mij weten wat je ervan vind!
 
Ons moeder vind het liedje niet vet :P Ik had haar gezegd dak op spotify stond maar wilde het liedje niet laten horen omdat ik wist dat ze het niet goed ging vinden. Tis gene Roy Orbison of Jack Shersey eh.
Toch maar de spotify app geinstalleerd op hare gsm en account aangemaakt want ze wilde het toch graag horen.

Ja kzag genoeg, kheb haar uitgelegd hoe ze naar al jaar favoriete artiesten kan zoeken en volgen :P

Als ons moeder het nie goed vind, zal niet al te slecht zijn. Kheb het nu wel eens door haar gsm boxen gehoord en ik vond dat het nog meeviel.
 
Wat een geluk!
Ik wilde mijn profiel op Spotify claimen maar had al een verzoek gestuurd gisteren of eergisteren, ik weet niet goed meer wanneer. Ik was dit echter vergeten.
Nu de track live was kon ik echter direct acces hebben met Tunecore. Ik probeerde dat maar kreeg foutmelding, na de support te contacteren bleek dat zij met een probleem zaten. Dat het best was dat ik manueel het aanvroeg. Ik was een beetje in de war denk ik van dit alles dat ik vergeten was dat ik dat al gedaan had.
Nu deed ik het dus echter opnieuw en op het einde kwam de vraag om drie dagen te wachten en NIET nog eens te claimen.
Ja dat had ik net gedaan... ik ging naar spotify support en heb aan de chatbot een medewerker gevraagd. Eerst kreeg ik een Nederlandse medewerker en legde hem alles uit en verontschuldigde me.
Die vond dat interessant blijkbaar want die stuurde mij DIRECT door naar iemand van artist for spotify. Ik heb daar tegen in het Engels alles uitgelegd en die vroeg mijn artist url en het liedje url op spotify. Ook moest ik men email adres op men website zichtbaar zetten, op de hoofdpagina. Al maar geluk dat ik een website heb want die moest je ingeven...
Ik wist nog niet goed wat ik allemaal moest verwachten maar ik dacht al wel dat gewoon omdat ik sorry kwam zeggen, ze dat een teken van respect vinden ofzo.
In ieder geval heb ik toegang gekregen. Hij heeft dat in orde gemaakt en ik heb nu men profiel op spotify een beetje kunnen aanpassen.
Ik ging sorry zeggen en ging er met acces buiten
😃
 
kheb dus door dat de track niet goed is. Ik heb via speakers geluisterd daarstraks, ik was vergeten daar is door te luisteren. Twas niet goed.Kheb al andere releases die nog moeten uitkomen stop gezet en ik ga de deze remasteren en opnieuw uitbrengen als hij goed is.
 
Laatst gewijzigd:
Heb een remaster gedaan met Landr plugin. Ga toch landr plugin gebruiken voor 1 reden. Iemand wees me erop dat op normaal volume het goed klonk maar als hij het op 100 zette dan was het minder. Ik heb dat dan uitgetest met hoofdtelefoon en er was inderdaad veel harshness.
Landr plugin elimineert dat echter volledig. Ik ga dus alles met die plugin maken.
Ik zal deze track dan ook naar Tunecore zenden zodra ik echt zeker ervan ben.

 
Hier klinkt ook de meest recente versie prima.

Wel knap hoe je toegewijd blijft om die ene track te perfectioneren.
Ik ben na 2 - 3 dagen meestal wel klaar met een project/track en heb er dan geen zin meer in om er meer aan te doen :D
 
Vergelijken is overigens wel lastig want je haalt de oude versies steeds weer weg, of niet?

(De oudere links doen het althans niet meer)
Ja inderdaad omdat ik daar niet tevreden van ben. Dat is zowel een kracht als een zwakte soms. In ieder geval mag je erop rekenen dat je het verschil hoort als je het volume op 100 zet. Ik heb het met hoofdtelefoon gedaan: het is te luid zeker, maar nu is er een zekere harshness verdwenen die er eerst dan wel was. Op normaal en laag volume was alles okay, maar om de 1 of andere reden op hoog volume was er veel harshness, ik denk dat dat met slechte frequenties heeft te maken maar ik ken daar NIETS van. In ieder geval is dat nu opgelost. Het is dankzij dat iemand mij erop wees dat het op 100 niet zo goed was, ik heb dat nooit gedaan, men volume van hoofdtelefoon zo verhoogd, nu wel, en ik ben daar blij om.
 
Back
Top