Roland Cloud Juno-60 en Sylenth

Jammer, ga de tracks die ik gemaakt heb wegdoen omdat deze met roland cloud vst's gemaakt zijn en die geven om de 1 of andere reden ruis, zowel in live 10 als 11. Is iets met de plugin. Jammer, had er al leuke liedjes mee gemaakt.

Ben alwel bezig aan iets nieuws
 
Heb net een liedje met ene vintage keyboard van arturia v collection X denk ik, de laatste nieuwe (rent to own ff om te zien) en die heeft de ruis ook. Zal het dan toch met ruis moeten doen.

Moet wel zeggen dat ableton live 11 pak beter werkt.

Iemand moest het ergens zeggen maar kan de ruis weg doen nu met eq, was vergeten die op elke track te zetten met low en high filter of pass wat is het. Ruis weg nu, kan ik andere liedjes morgen ook is bezien opnieuw.
Was niet eq, moest chorus afzetten in de plugin van roland cloud en dan was de ruis weg.
 
Laatst gewijzigd:


Heb de ruis kunnen verwijderen door de chorus van de plugins van Roland Cloud af te zetten. Ervoor had ik ruis en op het einde was dat heel luid hoorbaar. Dat is nu weg. Is goed, dan kan ik toch nog iets misschien met die andere tracks ook doen.
 


Heb de ruis kunnen verwijderen door de chorus van de plugins van Roland Cloud af te zetten. Ervoor had ik ruis en op het einde was dat heel luid hoorbaar. Dat is nu weg. Is goed, dan kan ik toch nog iets misschien met die andere tracks ook doen.

Dat is wel heel realistisch die bak ruis bij een Roland chorus
 
Kga het eind resultaat is de maximizer van afzetten in ozone en voor het op het goeie vol te krijgen, ieder hetzelfde, emastering gebruiken. En dan moeten jullie eens zeggen welke het beste is.
Alles is in beide tracks hetzelfde, enkel de maximizer (limiter denk ik) in ozone afzetten en dus op -5 -6 afmixen en dan door emastered en daar nog wat aanpassingen in doen.

edit: nee da gaan we nie doen want dan klinkt alles SLECHTER!!!!
 
Track geëxporteerd naar 192Khz en korter gemaakt, ik denk dat ik er nu ben



Je kan de track kopen op men bandcamp maar ik ben van plan deze uit te brengen op spotify en dergelijke streamingsites via Tunecore. Dat kan echter nog minstens een maand duren omdat men de release dag best 4 weken in de toekomst zet zodat de online winkels het kunnen bekijken.

 
Dik ok deze track. Maar een Coldwave grafstem zou deze muziek écht af maken...!!!!!
Mag ik proberen? ;-)
Ja dat mag jij zeker maar mijn track is al gemastered en al en dan moet ik dat allemaal erin werken... het is zo simpel vrees ik niet...
 
kga terug op 44.1 masteren... klinkt eigenlijk beter precies ook... De audio file van bandcamp is al aangepast alsook daar de video, nu youtube nieuwe video.

 
Deze blijft maar terug komen in mijn playlist. Een soort Mr. Oizo meets oude Prodigy:


Verkeerde topic! :D

Maar volgens mij hoor ik een sampler en een MS-20, toch wel redelijk minimalistisch?
 
Back
Top