Napotronix - Naptime II [ambient / chill]

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
14.931
Locatie
Den Bosch
Een tweede track binnen het 'Naptime' project waarmee ik op een dag hoop Marconi Union van de troon te stoten en de titel 'most relaxing track ever' te bemachtigen.

naptimeiicover.png

 
Mooi gemaakt, met een goede opbouw waardoor het me niet eens opviel dat het nummer toch 9 minuten duurt.
 
Luistert lekker weg op de achtergrond.
 
vanaf 4:06 die drums in combinatie met die akkoord accenten en die drijvende bas, echt :halleluja:halleluja
 
Dank voor de reacties :halleluja . Ik ben zelf zowel tevreden als ontevreden over deze track; enerzijds tevreden dat het een leuke track geworden is die ondanks de lengte toch interessant blijft en een aantal toffe elementen in zich heeft (imo uiteraard), maar minder tevreden omdat het doel eigenlijk helemaal niet was om zo'n soort track te maken. :D
 
Ja hey.. zo gaat die powernap nooit lukken.. :D maar erg lekker dit.. ik ben niet zo van de ambient maar dit is chill met toch 'n fijne drive..
 
Fijne track ouwe, mooie opbouw naar het wat ritmischer stuk toe en daardoor ook lekker luisterbaar want met weinig afwisseling kan zo'n chille ambiënt track nog wel 'ns een lange zit worden.

maar minder tevreden omdat het doel eigenlijk helemaal niet was om zo'n soort track te maken. :D
Je wil het niet toegeven maar chill ambiënt tracks worden je signature sound als ik het zo hoor... :D
Maar maakt niet uit toch, als je per ongeluk een geslaagde track maakt in een bepaalde stijl terwijl dat niet je plan was dan is dat misschien een genre wat je toch wel ligt, dan moet je gewoon mee in de flow waar je in zit.
Waar heb je trouwens die drums mee gemaakt?
 
Je wil het niet toegeven maar chill ambiënt tracks worden je signature sound als ik het zo hoor... :D
Maar maakt niet uit toch, als je per ongeluk een geslaagde track maakt in een bepaalde stijl terwijl dat niet je plan was dan is dat misschien een genre wat je toch wel ligt, dan moet je gewoon mee in de flow waar je in zit.
Waar heb je trouwens die drums mee gemaakt?
Nou, ik wil juist dat het nog veeeel chiller wordt, meer richting een echt muzikaal slaapmiddel - Minder structuur, ritme en melodie dus eigenlijk zelfs, maar ik kon het niet laten toch weer veel meer erin te stoppen dan ik eerst van plan was :D

Drums zijn Erica Synths Perkons HD-01, SOMA Pulsar-23 gesequenced vanaf de SOMA Ornament-8 en een kort stukje van een sample uit de Yurt Rock 'Funky Drummer' library van Clyde Stubblefield.
 
Fijne track! Het komt rustgevend over, en, ik ben ook blij dat ik er NIET slaperig van word (en dat is als een compliment bedoeld) :) .
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
lekker relaxing inderdaad, alhoewel de drum je bij 3:40 je wel weer even wakker schopt. voegt een goeie variatie toe maar volume had misschien net iets lager gemogen
 
Back
Top