Folkelectro onder Oertijdkamp impressie

Tukker

SyntherKloas
Lid sinds
21 juli 2007
Berichten
1.002
Jaja, gevaarlijke (en minder gevaarlijke) Merovingers, Saksen, Friezen en andere luiden uit een ver en vaag verleden maakten afgelopen Zondag datzelfde verleden iets minder vaag
op het Oertijdkamp in Borger.

Ik maakte er een impressie filmpje van en zette er een folkelectro track onder. 'Folkelectro' ja...Ik zou ook niet weten hoe ik het anders moet noemen. :D



:biertje: Mede!
 
...en morgen een draadje aan maken: " Maak een stukje folkelectro" :D
 
Ik blijf fan. :halleluja
 
die maffe tukkers lijken ook wel niets beters te doe te hebben met hun dure tijd....:D

( mijn moeder is ook een tukker, ook zo´n maf wijf)...:okdan:


maar, leuk muziekje..


:koffie:
 
Tukkers hebben 'tiet zat' :P vandaar dat ze er royaal mee omgaan.
Bovendien hebben we sinds kort trekkers die ook verder komen dan Apeldoorn. Vandoag Drenthe, mor'n de weald! :D

Dank voor de complimenten!
 
Mede is echt heerlijk, vind dit wel erg leuk om mee te maken, laatst al naar Haarzuilens geweest naar het zogehete Elf Fantasy Fair.
Ook al eens een optreden gehad op een heksenmarkt ook nog niet al te lang geleden :D

Folk-electro doet me denken aan Qntal, zei maken wel vrij intressante muziek.
 
er zijn tegenwoordig redelijk wat folk / middeleeuws / fantasy bands die synths gebruiken, maar de meesten vallen tegen. Qntal is wel gaaf ja, en Hedningarna maakt ook toffe nummers. ook folk instrumenten gaan met de tijd mee, bijvoorbeeld electronische draailieren en doedelzakken die ook midi uitsturen.. over een paar weken weer een heleboel van die instrumenten uitproberen op een festival :)
 
Ja tegenwoordig hebbie alles met midi. Mijn meissie stuurt ook midi uit en is soms heel aanslaggevoelig.

Nou ja Tukker mie hebbie tuk, wot un goed stukkie mussiek. Niet te veel helikopteren he??
 
'Helicopteren'? Zeg Flyweight, wat wo-j doarmit zegg'n? :D

Tja, synths...ze zijn synthetisch en dat is wat jammer....een analoge heb ik dan nog liever dan digitaal, maar ik houd teveel van wat ik met de VL-1 kan doen. :okdan:

Het liefst zou ik in een groep musiceren, maar ja...ook dat is weer niet te doen op het moment.
Ik ga me eerst maar even op de muziektheorie storten...ik ben verslingerd geraakt aan de klassiek/barok!
 
Back
Top