Nieuwe track!

Dr. Rinkel

Dr. Rinkel
Lid sinds
27 Maart 2012
Berichten
326
Luisteraars,

Afgelopen week weer een nieuwe track gemaakt. Ik heb zelf het idee dat mijn nummers steeds iets beter worden mede door de commentaren die ik op dit forum krijg :okdan: Vandaar wederom mijn vraag om jullie ongezoute kritiek te spuien!

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

Hier is ie dan:

 
ok, hier hoor ik 3 samples en een groove, kinstje is leuk als intro, maar daarna moet er nog wel echt wat gaan gebeuren.

pas op 2.58 waneer de delayed en reverse dingtjes erbij komen komt er een beetje vaart in
dus idee leuk, maar beter de nergy over de track verdelen. vind de laatste 2min het best.

Even een prsoonlijke noot. ik kan dit soort muziek beter waarderen wanneer het orgineel gespeeld is en dan gemangeld ipv 3 samples, maar dat is puur mijn tik..... indien zelf gespeeld, hulde want gitaartje klinkt erg goed
 
ok, hier hoor ik 3 samples en een groove, kinstje is leuk als intro, maar daarna moet er nog wel echt wat gaan gebeuren.

pas op 2.58 waneer de delayed en reverse dingtjes erbij komen komt er een beetje vaart in
dus idee leuk, maar beter de nergy over de track verdelen. vind de laatste 2min het best.

Even een prsoonlijke noot. ik kan dit soort muziek beter waarderen wanneer het orgineel gespeeld is en dan gemangeld ipv 3 samples, maar dat is puur mijn tik..... indien zelf gespeeld, hulde want gitaartje klinkt erg goed

Ha Raphie, bedankt voor je reactie! Begrijp ik dat je de track saai vind? Denk dat je wel gelijk hebt dat er iets meer mag gebeuren. Heb wel de intentie gehad om een relaxte track te maken die erg rustig in de opbouw is, misschien niet jou smaak?

Ja dat gitaartje, ik wou dat ik dat kon inderdaad, helaas ;{
 
Back
Top