"Godless People"

rdilago

Ouwe rot
Lid sinds
30 mei 2009
Berichten
1.712
Locatie
Leek
Nieuwe track "Godless People".

ook beschikbaar op:



met in de video screenshots van het Ableton project.

ik gebruik nu in de send/return tracks racks van Vespers
bevalt mij heel goed.

groet

Richard
 

Attachments

  • Godless People_by_Ricardo Di Lago.mp3
    4,5 MB · Bekeken: 23
Ik vond de track erg fijn. Ik zal ook die "Vespers" send/retuns uitproberen :D
 
Ja leuk track, lekker minimaal opgezet en daardoor heelduidelijk. Heb wel een gevoel dat het heel lang op een intro lijkt voordat de 'muziek' begint.

Misschien is dat smaak.
 
Bedankt voor de reacties, over het algemeen positief
maar het valt niet mee om een goede arrangement te maken...

en inderdaad heb mij naam gewoon vertaald, niet helemaal 1 op 1
maar Ricardo Di Lago ""bekt"" wel lekker.zo'n 20 bjaar geleden onstaan waar ik bij games een naam op moest geven
en toen kwam ik hier op.
ik wordt dan ook wel een "nep italiaan" genoemd ; -)
 
Ik vond de track erg fijn. Ik zal ook die "Vespers" send/retuns uitproberen :D

Ik heb ze net ook even gekocht. Die 10 dollar kan je je geen buil aanvallen. (tenminste als je die Templates bedoelt). Kwam ook dat fx rack tegen met die turntables. Ook meteen even meegenomen.

Paul
 
Ik heb ze net ook even gekocht. Die 10 dollar kan je je geen buil aanvallen. (tenminste als je die Templates bedoelt). Kwam ook dat fx rack tegen met die turntables. Ook meteen even meegenomen.

Paul

Je hebt gelijk maar ik heb dus een andere template gedownload (niet van Vespers maar een andere die vrij was) en het werkt niet in Ableton 8.1 (die versie heb ik), namelijk wil niet openen. Het is jammer want Vespers heeft echt coole dingen, had ook een paar van die dingen willen hebben... :)
 
Je hebt gelijk maar ik heb dus een andere template gedownload (niet van Vespers maar een andere die vrij was) en het werkt niet in Ableton 8.1 (die versie heb ik), namelijk wil niet openen. Het is jammer want Vespers heeft echt coole dingen, had ook een paar van die dingen willen hebben... :)
Je kan natuurlijk eerst de laatste versie van Ableton downloaden 8.3, mogelijk dat het dan wel werkt.
 
Back
Top