Roland E600 Freedom

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.130
Locatie
Belgie
Morgen komt mijn Yamaha keyboard aan. Ik heb wel nog een paar liedjes gemaakt met het Roland keyboard dewelke ik nog zal delen over de komende dagen denk ik.
Dit is er eentje van. De Roland E600 is een toestel van 25+ jaar oud. Heeft veel geld gekost in die tijd. Pak omweg rond de 2000€. Was het betere toen.
Maar er zijn ook veel styles, die ik totaal niet kan gebruiken, omdat het te ver buiten mijn genre ligt.
Wat de Roland doet, doet hij goed, maar het probleem is dat je niet veel opties hebt omdat je teveel opties hebt.
Waltzen, Marches, En ga maar door, World dit, Oriental dat of wat mag het zijn.

In ieder geval, dit is dus ne trage. Heel simpele compositie ook.
Ik zal de video toevoegen van Ableton, waar je men plugin settings kan zien van neutron 3 Advanced, Ozone 9 Advanced en Raum.


Freedom


Video:
 
Ik zie zowaar het pasgetrouwde koppel schitteren op de dansvloer, alle ouders, familieleden en vrienden een traantje wegpinken van geluk.

Dit is natuurlijk eigen aan muziek die je met een arranger keyboard maakt. Is je nieuwe Yamaha ook een arranger, een werkstation of een echte synth? Indien ook een arrangeren, ga je tegen hetzelfde aanlopen, vrees ik.

Desalniettemin vind ik het wel netjes gespeeld en bedacht. Maar dat verwondert me niet want ik heb al dikwijls gehoord dat je muzikaal veel in je mars hebt ;)

:doei:
 
Ik zie zowaar het pasgetrouwde koppel schitteren op de dansvloer, alle ouders, familieleden en vrienden een traantje wegpinken van geluk.

Dit is natuurlijk eigen aan muziek die je met een arranger keyboard maakt. Is je nieuwe Yamaha ook een arranger, een werkstation of een echte synth? Indien ook een arrangeren, ga je tegen hetzelfde aanlopen, vrees ik.

Desalniettemin vind ik het wel netjes gespeeld en bedacht. Maar dat verwondert me niet want ik heb al dikwijls gehoord dat je muzikaal veel in je mars hebt ;)

:doei:
De Yamaha is een psr sx700 maar heb veel stijlen ervan gehoord en klonk goed.
 
Back
Top