Je modulaire setup - Foto's ! -

Mooi! Wel weinig graphics, onthoud je nou wat elk knopje en jack is, of heb je een soort systeem waarmee je ze uit elkaar kunt houden?
En op een aantal modules heb je van die hele platte drukschakelaars, heb je daar een betere foto van?
 
Mijn life setje zonder kabeltjes dus helemaal naakt.

Ben helemaal klaar voor 14 september in Delft. https://www.synthforum.nl/showthread.php?t=156065

image_81811.jpg
 
Last edited by a moderator:
Mooi! Wel weinig graphics, onthoud je nou wat elk knopje en jack is, of heb je een soort systeem waarmee je ze uit elkaar kunt houden?
En op een aantal modules heb je van die hele platte drukschakelaars, heb je daar een betere foto van?

Ja joh ik heb het zelf gemaakt dus ik kan wel onthouden wat wat is. Maar ik ben de laatste tijd een beetje op zoek naar een manier om panelen van een betere kwaliteit te maken dan de fotoprint + lak manier. Dat betekent vooralsnog dat een hele hoop panelen gewoon niet afgemaakt worden. Op de foto hieronder zie je dat ik probeer te etsen, maar dat ik het niet vind meevallen. Als het nog lang duurt voor ik enig fatsoenlijk resultaat boek zal ik wel weer even op de ouderwetse manier an de gang moeten...

Die drukknoppen vind ik zelf errrrrug tof en ik probeer zo veel mogelijk ervan in mijn eigen circuits te gebruiken :mega:

E9A86974-2BD4-4AA1-BE0D-3C0785BB423C-194-00000147AC561F64.jpg
 
Zitten die Hordijk modules in een custom-made case?

Ja. Rob maakt nu kasten die 12 modules bevatten, omdat dat beter bij de 3 voudige modules past, deze heeft 14 modules.

De andere kasten zijn overigens gemaakt door forum lid BIAM, helemaal naar mijn specificaties en met veelvuldig overleg. Ik ben er zeer tevreden over. :okdan:

image_81830.jpg

image_81831.jpg
 
Last edited by a moderator:
Okay bedankt voor de info. Een Hordijk systeem staat hoog op mijn verlanglijstje voor het eind van dit jaar..8)
 
Toner transfer en dan blanke lak kan goed werken en is niet heel moeilikk te doen.
Soms wel wat variatie als functie van de ondergrond, maar da's met etsen ook.






Ja joh ik heb het zelf gemaakt dus ik kan wel onthouden wat wat is. Maar ik ben de laatste tijd een beetje op zoek naar een manier om panelen van een betere kwaliteit te maken dan de fotoprint + lak manier. Dat betekent vooralsnog dat een hele hoop panelen gewoon niet afgemaakt worden. Op de foto hieronder zie je dat ik probeer te etsen, maar dat ik het niet vind meevallen. Als het nog lang duurt voor ik enig fatsoenlijk resultaat boek zal ik wel weer even op de ouderwetse manier an de gang moeten...

Die drukknoppen vind ik zelf errrrrug tof en ik probeer zo veel mogelijk ervan in mijn eigen circuits te gebruiken :mega:

E9A86974-2BD4-4AA1-BE0D-3C0785BB423C-194-00000147AC561F64.jpg
 
Ik haal ze bij Mouser. E-switch 320-08 en dan nog iets. De preciese bestelcode moet ik je even schuldig blijven, want ik ga zo de deur uit voor werk voor anderhalve week...

thanks,heb ze gevonden,ik vind het merkwaardig dat ze zo mooie ronde gaten kan maken ervoor in je panels.
 
Ik kan wel uit stickervel met de plotter je ontwerp uitsnijden, kan je deze over je front plakken en aflakken...
 
Dat is niet zo'n rare vraag als het wel lijkt.

Aluminium is erg zacht waardoor het vrij moeilijk is om met een handboor een rond gat te maken.

Rob Hordijk gebruikt een CNC frees machine en boort elk gat wel 2 of 3 keer afhankelijk van de grote. 1 van de redenen dat zijn bouwkwaliteit de beste is die ik ooit heb gezien.
 
Back
Top