Je modulaire setup - Foto's ! -

Interessante modulekeuze, Allert! Zeker de bovenste rij.
2x RS-95e samen met een .MIX is een gouden combi.
Maths 2013, uitstekend (heb 'm gisteren ook binnen gekregen)
WMD digital VCA wilde ik zelf ook al kopen maar ging net m'n neus voorbij... lijkt me een goeie!
Filters de Z2040 is nice (ik wil 'm op den duur vervangen / aanvullen met een Synthech e440) en de MMF6 hoor ik alleen maar goeds over.

Weet je wat ik er nog wel bij vind horen? Synthtech E350 Morphing Terrarium.
Check ook eens de Echophon, Phonogene of Modcan Dual Delay!
 
Ik heb het nog niet echt gericht geprobeerd, maar in de short mode, ik zou haast denken van wel.

Wat doet dat DIY blinde panel met die 2 witte knopjes (?) in het midden eigenlijk?
 
Da's een zelfbouw system100 adsr die ik van Gein heb gekocht. De witte knopjes zijn geen knopjes, er zitten leds achter.
 
nog 110, jongens
hebben we het vuurwerk al ingekocht ?
 
Huidige staat na een week. Cirklon BOB (yay) erbij en een BBD voor KPS. Er komt nog een Intellijel uVCA (als i weer beschikbaar is), een Pittsburg mixer en inout en een Doepfer A117 aan. En misschien wel een Falafular Quad Patternizer :)

Modulargrid: http://www.modulargrid.net/e/racks/view/45440

image_91771.jpg
 
Last edited by a moderator:
Mooi, Allert!
Ik zou toch ook eens denken over een Synthesis Technology E350 "Morphing Terrarium" wavetable oscillator/LFO.
Heel 'anders', een prima aanvulling op de toch eenvoudiger klinkende RS-95e's.
Best haal je er wel een paar attenuators/voltage utilities bij, zoiets als de Intellijel Triatt, een Thonk AT-AT-AT, of een van de dedicated E350 expanders (bijv. Manhattan MTX) als je het helemaal leuk wilt doen.
(eventueel heb ik nog een Intellijel uAtt 4x passieve attenuator liggen stof te happen...)
 
Dochter mocht zelf de "slingers ophangen" (kabels patchen... zo had ik het nog niet bekeken, eigenlijk!)

image_93164.jpg


attachment.php
 
Last edited by a moderator:
Mijn portable setup

image_93188.jpg
 
Last edited by a moderator:
Hoop wisselingen in je case zie ik :-)

Valt reuze mee, gelukkig eigenlijk... vooral spul erbij (tja).
Ik moet eigenlijk weer es wat weesjes uitdunnen, want ik heb een nieuwe infectie genaamd Modcan (gelukkig in Eurorack).

Spul van Make Noise, 4ms, Synthesis Technology en Intellijel bleef in deze case.
Het Analogue Systems spul paste niet meer, kan ik toch moeilijk afscheid van nemen dus woont in een los kastje, niet in beeld.
 
Laatst gewijzigd:
Ik zie dat je de intellijel Metropolis hebt. :okdan: Hoe bevalt ie?

Ja, erg goed. Ik had (ooit) de originele Ryk m-185 in 100m formaat, dus dat voelt best weer vertrouwd.
Maar Metropolis is behoorlijk uitgebreider natuurlijk (quantizer, clock generator, de externe cv inputs etc.)
Voor mij werkt Metropolis wat intuitiever dan de Rene waarvoor hij in de plaats zit. Da's meteen het dilemma want Rene blijft ook erg gaaf, meer een bespeelbaar ding maar veel minder "recht toe recht aan". Ik blijf Rene's logic functies wat moeilijk vinden in het gebruik. Als ik kijk naar de output; met Metropolis maak ik in kortere tijd interessantere sequences. De tijd moet het leren, denk ik.
 
Ah...da's grappig want ik zit juist te twijfelen tussen de René en de Metropolis. Ik heb de Metropolis software matig nagebouwd en is erg leuk maar vind de weirde tricks en patronen van de René zo interessant dat ik toch neig naar de René. Maar kan me voorstellen dat de Metropolis meer hands-on is en daardoor ook sneller is in gebruik!
 
Hanz, een e350 staat zeker op t verlanglijstje maar ik zie ze nergens te koop op t moment. Nu eerst nog wat doepfer utilities en bijna klaar voor kast nr 2 :) Ff doorsparen.
 
Back
Top