Embedded Soundcloud speelt niet af

C-Klein

(Edward)
Lid sinds
21 juli 2008
Berichten
497
Locatie
Naast een spoorlijn
Er was al eens een topic over, maar dat is dichtgegooid. Ik heb nu al drie keer m'n Flash-player opnieuw geïnstalleerd, ik heb alle settings lokaal en via de Flash-website van Adobe twee keer nagelopen en ik heb nog steeds geen flauw idee waarom die embedded Flash-players op dit forum niet willen werken. Op SoundCloud zelf kan ik alle muziek gewoon beluisteren; iemand nog tips?
 
Last edited by a moderator:
- link uit de addressbar copieren
- nieuwe post starten
- boven in de post-editor het laatste icoontje
soundcloud.png
aanklikken en de link inplakken...
- ready.


bijv:

http://soundcloud.com/electroshockpiggybank/electroshock-piggybank-ambidub
 
Dank 6Trak, maar het gaat me om het afspelen van de files hier op het forum. Ik zie bij jou bijvoorbeeld wel dat er een SoundCloud-file embedded is, maar behalve een grote 'play-knop' (die niets doet) en een witte wolk met daaronder de woorden SoundCloud, kan ik met geen mogelijkheid luisteren naar wat je hebt gepost.
 
Hmm.. ik kan maar 1 sec. horen en dan springt ie op pauze.. klik ik weer op de grote play knop gaat ie weer 1 sec. spelen en weer op pauze...
Op de Soundcloud site zelf speelt ie wel goed af... :?

help?!
 
:erm: lijkt opgelost te zijn, na wat weggooi actie in wat flash player mapjes...
 
Soundcloud werkt nooit voor mij op dit forum. Misschien maar beter ook voor sommige :D
 
Myspace jonge.
 
Back
Top