Muziek Studio's Nederland(hiphop)

loecloec

Stamgast
Lid sinds
17 april 2011
Berichten
154
Beste Lezers,

Ik heb hier een lijst met alle muziekstudio's in nederland. Ik vroeg me af of er hier mensen zo 1 2 3 weten bij welke studio's er met name gewerkt word in de Hiphop scene.

Alvast bedankt!
 
vroeger Lange F/Baas B en tegenwoordig Soundg8 Kempi, Opposites en Fouradi bij Earforce.
 
vroeger Lange F/Baas B en tegenwoordig Soundg8 Kempi, Opposites en Fouradi bij Earforce.
Oke thanks man, enig idee of er ook studio's zijn die met internationale artiesten werken (hiphop) ?
 
Waarom boeit dit je? Wil je voor de deur gaan liggen met je handtekeningen boekje ofzo?
 
Mensen zoals jij zorgen voor een daling van het synthforum niveau. Ga zo door kerel!

Ach man relax, moet ik er dan een :P achter plaatsen voor je een grap herkend? Doe rustig man, denk aan je hart en laat je niet opfokken door iets wat iemand, die je niet eens kent, op internet neer plempt.
 
Zeg dan gewoon niets Doc..

Dat lijkt mij inderdaad ook beter. ik heb nogal de nare eigenschap dat mensen snel over de kook gaan door mij.

Als ik dan kijk naar een thread op dit forum waar iemand vraagt om een mede dance producer vraag ik mij af waarom ik de storende factor op dit forum ben. De meeste gebruikers op dit forum gunnen elkaar echt het licht in de ogen niet.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=142879
 
Back
Top