[Video] Studio annex Crib

Almeros

Moet dat... een titel?
Lid sinds
22 februari 2002
Berichten
1.613
Locatie
Groningen
Omdat de meeste mensen tegenwoordig wel zo'n digitale cam met videofunctie bezitten: [Video] Studio annex Crib :D

Hier mijn studio fligh-thru... ;)

Kheb zelf niet zo'n megastudio maargoed... doe ut dus maar beter ;) Ohja en die van mij is met zo'n goedkope trust cam gemaakt...dus verwacht geen hoge kwaliteit ofzo..
 
Re: [Video] Studio annex Crib

Origineel geplaatst door Almeros
Omdat de meeste mensen tegenwoordig wel zo'n digitale cam met videofunctie bezitten:

dude! misschien heb je opgemerkt dat ik zelfs geen fotocamera (analoog noch digitaal) heb en mijn studio in de Studio Annex Crib thread in paint heb moeten tekenen?
de dag dat ik een digitale camera in handen krijg plaats in hier gelijk een hele anatomische trip langs alle holtes van mijn lichaam, okee? :D
 
Re: Re: [Video] Studio annex Crib

Re: Re: [Video] Studio annex Crib

Origineel geplaatst door cyan_circle
..de dag dat ik een digitale camera in handen krijg plaats in hier gelijk een hele anatomische trip langs alle holtes van mijn lichaam, okee? :D

Ieieieieieieieieieieieuwwww!!!!
Ik ga over m'n rack!:r

Maar goed, ik heb 't zelfde probleem: niet eens een dig. FOTOcamera.. :( Alles gaat op aan ander gear..:D
 
Re: Re: [Video] Studio annex Crib

Re: Re: [Video] Studio annex Crib

Origineel geplaatst door cyan_circle
dude! misschien heb je opgemerkt dat ik zelfs geen fotocamera (analoog noch digitaal) heb en mijn studio in de Studio Annex Crib thread in paint heb moeten tekenen?
de dag dat ik een digitale camera in handen krijg plaats in hier gelijk een hele anatomische trip langs alle holtes van mijn lichaam, okee? :D

Uh...nou dat was niet helemaal 'mijn' idee van deze thread... Denk dat daar wel andere fora voor zijn :bekdicht:

Maargoed...maak je een tekenfilmpje van je studio ja...lijkt me lachuh *D
 
Mijn camera kan niet vliegen.

Hoe moet dat dan!? :W
 
euhm.. aan een touwtje hangen in het midden van je kamer en een flinke zwieper geven aan de camera... dan moet ie toch redelijk in t rond vliegen denk ik ;)
 
Whaaaaah! De climax is best schokkend :)

Wel fun zulke filmpjes...

**Zoekt camera**
 
euh..

niet iedereen heeft ADSL hier !

Fotoos lijkt me voldoende :o:
 
Knettergek, maar wel lachen 8o)

[size=0,5]Muff zit zich na Almeros z'n tweede filmpje toch af te vragen of hij niet een gesticht moet waarschuwen voor z'n gedrag uit de hand gaat lopen[/size]
 
Re: Re: [Video] Studio annex Crib

Re: Re: [Video] Studio annex Crib

Origineel geplaatst door cyan_circle

de dag dat ik een digitale camera in handen krijg plaats in hier gelijk een hele anatomische trip langs alle holtes van mijn lichaam, okee? :D

ok hierbij wil ik een aktie beginnen "help cyan aan een camara"
uw gift kunt u storten op rekening 5555 tnv "een camara voor cyan"
 
Back
Top