Dealers

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
Misschien eens een idee voor het forum bestuur om dealers een speciaal kleurtje te geven en deze misschien verplicht sponsor te laten worden van het Synthforum?

valt me op dat er steeds meer mensen zakelijk spullen proberen te slijten hier of verkapte reclame voor zichzelf lopen te maken.

Ik heb het dan niet zo zeer over studios, maar vooral over muziekwinkels merkdealers e.d.
 
Ja en ook mensen die hun bedrijf in hun signature zetten.
Ook een andere kleur, of misschien een gele ster in hun forum plaatje.

Tuurlijk heb je het niet over studio's, dan schiet je jezelf in je poot ;)

-C-
 
Lekker boeiend dat ze handelaar zijn, voor mij maakt het geen drol uit zolang de prijzen maar goed zijn. Ik zie ook niet het verschil tussen een handelaar en iemand die bv zn masteringlessen hier probeert te slijten.
 
hmm...

Trading_Badge-icon.png


-C-
 
Lekker boeiend dat ze handelaar zijn, voor mij maakt het geen drol uit zolang de prijzen maar goed zijn. Ik zie ook niet het verschil tussen een handelaar en iemand die bv zn masteringlessen hier probeert te slijten.

+1

Je mag overigens best het forum sponsoren hoor Raphie, jij brengt ook mastering aan de man!
Krijg je van een admin vast een mooie roze username :D
 
een gele ster in hun forum plaatje.

Tenzij je voor synthgestapo uitgemaakt wilt worden zou ik effe een ander kleurtje kiezen :D

</GODWIN>
 
iedereen die een synth koopt wil zo weinig mogelijk betalen, iedereen die een synth verkoopt wil daar de beste prijs voor. dat gewoon heel 'homo economicus'. volgens mij is er weinig moreel, etisch of welk verschil dan ook tussen een nobele liefhebber en een kille zakenman/vrouw die hier synths koopt/verkoopt. ook al is de doelstelling van een actie verschillend, uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde ... . je hebt altijd een keuze in het wel/niet kopen/verkopen ...
 
Waar zit de 'like' button voor jupiter z'n post?

;)

-C-

Die hebben we afgelopen synthmeeting overdwars ingebracht bij Heuvelboom met z'n DIY hoekje :D
 
Back
Top