ik wil een keytar! maar kan er nergens 1 vinden!!

Ik heb de Roland Lucina.
Het enige is dat het gedeelte waar de expressionbar zit wel een stuk dunner het gemogen.
 


Die van Wibi komt misschien wel te koop (iets beschadigd wellicht)
 
Haha ik wild het net posten; misschien als je Wibi een dagje volgt dat je d'r een op kan vangen :D
 
Waarschijnlijk ligt ie daar nog gewoon in de struiken:P Wat een barbaar, met een keytar gooien. Tsk.
 
Poly 800 kan je toch ook omhangen ? Regelmatig hier voor rond de 150-200.

Ik wou 'm ook net posten:



Kun je zo omhangen en is ook nog eens licht!
 
Laatst gewijzigd:
Er is een Yamaha, SHS10. 't Is eigenlijk een speelgoed keytar, maar hij stuurt wel midi uit en hij is licht en tof. Kost geloof ik ±100, maar je moet wel vechten met de circuitbenders, die willen hem ook allemaal hebben
 
Er is een Yamaha, SHS10. 't Is eigenlijk een speelgoed keytar, maar hij stuurt wel midi uit en hij is licht en tof. Kost geloof ik ±100, maar je moet wel vechten met de circuitbenders, die willen hem ook allemaal hebben

ik heb die van mij voor 20 euro verkocht...
een shs10 kost echt geen 100
 
ik heb die van mij voor 20 euro verkocht...
een shs10 kost echt geen 100

Nou ja je hebt af en toe van die dingen die dan ineens gehyped worden en dan voor veel geld weggaan. Dit is er zoeen. Net te vroeg verkocht dus.
 
dat mensen er meer dan 120 voor vragen is 1 ding, maar dat het er voor betaald wordt is echt sneu...
 
sorry mensen beetje late reactie(ik moet hier echt meer posten>.>) maar ik heb toch maar een yamaha shs 10 gekocht, ik heb momenteel nog ff het geld niet:),

Thx allemaal, dankzij jullie weet ik nu meer typens van Keytars!:D:D(dus meer keuze voor later:D)
 
Back
Top