De Ultieme STUDIO TOUR draad

Idd fourier. En tof muziekje ook van hem later in het filmpje. Rammen met de DMX :okdan:
 


Dat blauw bakje naast zijn 808 kan ik niet direct thuisbrengen, maar ongetwijfeld kunnen jullie helpen.
 
Dat blauw bakje naast zijn 808 kan ik niet direct thuisbrengen, maar ongetwijfeld kunnen jullie helpen.

Syndrum

palsyn01.jpg
 
Leuke studio, maar het is wel cliché na cliché wat die gast erbij verteld. :Z

Dat is omdat iedereen dezelfde info haalt van dezelfde sites denk ik, plus 't is een kopiëermaatschappij he.
 
Via het youtubekanaal van Electronic Beats, misschien wel bekend van het magazine Slices, worden er om de zoveel tijd studiofilmpjes online geplaatst onder de noemer 'Slices Tech Talk'. Diegenen die dit topic al wat kennen, zien daar dan ook verschillende van de filmpjes terugkomen.



 
Leuke studio, maar het is wel cliché na cliché wat die gast erbij verteld. :Z

Je hebt wel gelijk , echt dieper ergens op in gaan . moet allemaal binnen 5 minuten vertelt worden. maar ach ik ken het wel.
 
mmm ik vind er eigenlijk helemaal niets aan.. dit soort filmpjes krijg je als je voor de rest niets hebt om op aan te merken. Of hij zou het zelf moeten hebben gedaan als zelfspot.
 
Niet zeker of deze al eens gepost was, maar zeker interessant om eens te zien; de live setup van Allesandro Cortini (NIN):



Vooral het creatieve gebruik van een 4-track cassetterecorder had ik bij een band van dat caliber toch echt niet verwacht. Die bak cassettebandjes is best hilarisch. Ze spelen, ook gezien de hoeveelheid modular spul wat ze live gebruiken dus allerminst op safe... Mooie setup! :halleluja
 
Back
Top