• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

De Ultieme STUDIO TOUR draad

Keybern

Ouwe rot
Wat ik me dan afvraag:
waar zet je je monitors in zo'n studio ?

Want als je op een synth speelt die ergens in een hoekje van de kamer staat, dan is de stereo toch om zeep ?

Of zouden die synths steeds naar het middelpunt van de studio worden versleept ?
Of de monitors rondduwen op wieltjes ?

Keybern

Ouwe rot
Wat me wel opvalt is dat dit zo typische artiesten zijn waarvan je wel eens een quote tegenkomt op de website van één of andere VST-fabrikant.
"Wauw, this plugin is the greatest I have ever heard! It's really pushing the modern standards of electronic music to a higher level !"

Maar ondertussen blijven ze wel lekker vintage gear verzamelen in hun eigen kasteel-studio.
Beetje hypocriet allemaal.

6 trak

?ILLEGAL QUANTITY ERROR
moby... eind jaren 80; 3 a 400 dollars voor een JP-6... toen werden 303's nog gratis weggegeven...

een geinig voordeeltje van CV/Gate is dat toonhoogte en triggering nog gescheiden zijn, dat gaat met MIDI niet meer... (standaard iig niet, tenzij je MIDI signalen gaat modden naar allerlei slimme note on/off's geintjes)...

Subgroover

Zweet spot
Uit den ouden doosch... van toen ik nog met de mannen van Sonic onder 1 dak zat:

Wel tof pandje hadden we daar!

waz

Hobbyhoer
Ff commenten anders vergeet ik deze draadje, erg vet voor als ik mij verveel:okdan:

Wat me wel opvalt is dat dit zo typische artiesten zijn waarvan je wel eens een quote tegenkomt op de website van één of andere VST-fabrikant.
"Wauw, this plugin is the greatest I have ever heard! It's really pushing the modern standards of electronic music to a higher level !"

Maar ondertussen blijven ze wel lekker vintage gear verzamelen in hun eigen kasteel-studio.
Beetje hypocriet allemaal.

Haha scherp :P

Raar dat je het hypocriet vind